Suzuki Dm50
Fra : Tobias H. Klint

Dato : 01-09-02 12:20

Hej i gruppen

Jeg vil lige høer om en Yamaha Omdrejningstæller om den passer den til en
Suzuki Dm50???

Mvh Tobyas

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-02 14:58

"Tobias H. Klint" <Tobias_H_Klint@Hoymail.com> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Jeg vil lige høer om en Yamaha Omdrejningstæller om den passer den til en
> Suzuki Dm50???

Tænker du på den fra THansen? Det gør svjv, men skriv da lige til dem og
spørg...

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 01-09-02 15:50

"Brian Axelgaard" <Axelgaard[at]mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Tobias H. Klint" <Tobias_H_Klint@Hoymail.com> skrev i en meddelelse

> Tænker du på den fra THansen? Det gør svjv, men skriv da lige til dem og
> spørg...

Alle omdrejningstællere er grundlæggende ens, så reelt kan man tage en fra
en lastbil og sætte, hvis har de lyster (det havde jeg en kammerat der
gjorde på hans Caio.. alt for griner )! man skal bare have en puls
(tændningsledningen FØR tændspolen) og stel, og så en plus ledning ti´l
noget lys, Mener jeg.. kan undersøge det nærmere, kender som sagt en der har
lavet det..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Tobias H. Klint

Dato : 01-09-02 15:59

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (tændningsledningen FØR tændspolen) og stel, og så en plus ledning ti´l
> noget lys, Mener jeg.. kan undersøge det nærmere, kender som sagt en der

OKay det viste jeg ikke!!

Mvh Tobias

Fra : Tobias H. Klint

Dato : 01-09-02 15:54

> [...]
> "Tobias H. Klint" <Tobias_H_Klint@Hoymail.com> skrev i en meddelelse

> Tænker du på den fra THansen? Det gør svjv, men skriv da lige til dem og

ja det er den fra Thansen

Mvh. Tobias