Slankebog
Fra : elvis

Dato : 01-09-02 11:38

Hej

Kan i anbefale mig en slankebog som forklarer alt mellem himmel og jord hvad
vitaminer man skal spise, og hvilken kost der er go' at indtage ?

Jeg har ikke en klaphat forstand på kulhydrater, kcal, og diverse andet

Jeg vil gerne bare leve lidt sundere og måske tabe 5-10 kg over et år

mvh elvis

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 01-09-02 11:59

"elvis" <FJERNDETTEelvis@beskedboks.dk> wrote:

*snippelip*

> Kan i anbefale mig en slankebog som forklarer alt mellem himmel og jord
hvad
> vitaminer man skal spise, og hvilken kost der er go' at indtage ?

Jeg synes du skal prøve at melde dig på Mad og Sundhed's "slankekursus" hvor
man på alle hverdage får en mail om alt mellem himmel og jord der er
madrelateret - inkl. forklaringer på hvad der er godt at spise og hvorfor!
:)

Tjek www.madogsundhed.dk - jeg har ihvertfald været glad for det!

Mvh

- Sidsel

Fra : Rollike

Dato : 14-09-02 07:16

> Kan i anbefale mig en slankebog som forklarer alt mellem himmel og jord
hvad
> vitaminer man skal spise, og hvilken kost der er go' at indtage ?

Hejsa

Jeg synes du skal læse pernille rye arndals bog: "Mere energi, bedre balance
og færre kilo"

Det er en god bog der forklarer det hele let forståeligt.... Og hun
anbefaler ikke at du skal tælle hverken det ene eller det andet! *S*

MVH Mette

--
Nyt Slankehold starter i Frederikshavn i oktober
http://www.valo.dk/slankehold.htm