Dobbelt
Fra : Hønemor

Dato : 01-09-02 10:59

Når jeg har oploadet min hjemmeside på nettet er der nogen af siderne, som
ikke kan ses fordi der f.eks. srår sådag her på adresselinien :
http://www./sol.dk/sol.dk/ altså sol.dk kommer 2 gange, når siderne er
oploadet og så kan de ikke ses.
Hvorfor sker det ???
På forhånd tak.
Hilsen Hønemor

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-09-02 21:44

Sun, 1 Sep 2002 11:59:05 +0200, skrev "Hønemor"
<fagerberg@city.dk>:

>Når jeg har oploadet min hjemmeside på nettet er der nogen af siderne, som
>ikke kan ses fordi der f.eks. srår sådag her på adresselinien :
> [...]

Formentlig fordi du har skrevet stien som www.sol.dk/ eller
sol.dk/

Du skal blot skrive mappenavnet.

Men det ville være meget lettere at svare, hvis man må se siden.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 01-09-02 23:16

"Hønemor" <fagerberg@city.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg har oploadet min hjemmeside på nettet er der nogen af siderne, som
> ikke kan ses fordi der f.eks. srår sådag her på adresselinien :
> [...]

Hvis den adresse du har skrevet er rigtig, skal du være mere opmærksom på
syntaksen i adresser.
Først protokollen: http://
Så adressen: www.sol.dk her må der ikke være skråstreger! De må først komme
efter .dk
Så følger mappe og eller filnavn efter en /

I FP laver du et hyperlink til en side på dit: Marker teksten eller billedet
der skal klikkes på, klik på hyperlink ikonet i værkstøjslinien, find frem
til den mappe og eller side der skal linkes til og dobbeltklik på det.

mvh
Ulrik