Kolding enduro
Fra : a0aberg@hotmail.com

Dato : 01-09-02 10:39

Bliver Kolding enduro kørt et sted så der er mulighed for at se noget
som tilskuer? -eller bliver det kært rundt over det hele uden mulighed
for at se noget som tilskuer?

MVH
Peter M

Fra : Pein

Dato : 01-09-02 11:12

<a0aberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Bliver Kolding enduro kørt et sted så der er mulighed for at se noget
> som tilskuer? -eller bliver det kært rundt over det hele uden mulighed
> for at se noget som tilskuer?

Det er vel egentlig kun arrangørerne der ved det, og mon ikke de holder
kortene tæt til kroppen. De har afsløret at der ikke bliver faste starttider
i år, men mon ikke prøverne bliver ca. samme steder som sidste år.

Sidste år var der 4 prøver. De 2 første lå ca. 2 km. fra hinanden, de 2
andre lå 15 km. væk.
Så hvis man vil se noget på alle prøver får man travlt, og ingen kan følge
med i stillingen i løbet af dagen.
Til gengæld er der rige muligheder for at se noget på de enkelte prøver, og
det er heller ikke noget problem at komme helt tæt på "the action" eller få
en snak med kørerne hvis det er det man vil.

Mvh. Pein
(der måske deltager med nr. 123)

Fra : Pein

Dato : 01-09-02 11:25

"Pein" skrev ...

> Sidste år var der 4 prøver. De 2 første lå ca. 2 km. fra hinanden, de 2
> andre lå 15 km. væk.

Hov - "Peter M" - er det dig speed?
I så fald behøver jeg vel ikke kloge over hvordan det var sidste år

Mvh. Pein

Fra : a0aberg@hotmail.com

Dato : 01-09-02 20:52

>Hov - "Peter M" - er det dig speed?

Nej, jeg hedder kun "Peter M"!

Er der god mulighed for at komme til at se noget når man kører rundt
på knallert?

Fra : dots

Dato : 01-09-02 20:58

> Nej, jeg hedder kun "Peter M"!
>
> Er der god mulighed for at komme til at se noget når man kører rundt
> på knallert?

Hej Peter M - Der er alletiders mulighed når du har din RMX med

Hej fra dots

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-09-02 22:19

<a0aberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der god mulighed for at komme til at se noget når man kører rundt
> på knallert?

Ja, det er der rigtig god mulighed for!
Spørg om morgenen ved tilmelding om du ikke kan få et kort, så du selv kan
køre rundt (ligesom Dots), så kan du få en rigtig god dag ud af det.

Rittig
(Som skruer som en gal, for at få en cykel til at virke)

Fra : Leif & Susanne

Dato : 02-09-02 07:25

"Claus Rittig skrev:
> Spørg om morgenen ved tilmelding om du ikke kan få et kort, så du selv kan
køre rundt.

Hvor er Mødested / Startsted ? der står Kolding Cross Klubs nye bane!

( på www.enduro.dk klik på TRYK HER og se i kalender 2002 under dato 7/9
DM8 - Kolding)

En adresse eller kørsels vejledning er velkommen.
På forhånd tak!

Mc hilsen
Leif & Susanne
Aprilia Pegaso 650
DMCN# 252/253

Fra : a0aberg@hotmail.com

Dato : 02-09-02 16:01

>Hvor er Mødested / Startsted ? der
>står Kolding Cross Klubs nye bane!
>
>En adresse eller kørsels vejledning
>er velkommen.

Jeg kunne også godt bruge en adresse eller en kørsels vejledning.