Dokumentation på drosling?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 01-09-02 10:33

Hej NG

Jeg har stillet samme spørgsmål et par gange tidligere, uden rigtig at få
noget
ud af det...
Hvordan kan strømerne se at lille Tjalfe's mc er droslet?? ...står det højt
klart og tydeligt på registreringsattesten, eller skal det bevises på anden
måde - evt. ved hjælp af de medfølgende godkendelsespapirer??
Jeg ved at Tjalfe skal til syn, når mc'en er blevet droslet, men har
strømerne nogen reel mulighed for at tjekke at den har været det ??
Nu bruger jeg godt nok Tjalfe som eksempel, men jeg ligger selv og roder
lidt i samme situation... har købt droslingssættet (4 standsede
pladejernsskiver til indsugningen for kun 1575,-!!!) og har selvfølgelig
også fået godkendingspapirerne med, hvor stelnummer mm. står.
Har panserne så nogen chance for at se, at den ikke er en skid droslet andet
end at slæbe den til synshallen, hvis jeg viser dem papirerne...?? Den er jo
faktisk ikke blevet synet og indregistreret som "lille mc" !

Psycho Cowboy
Babygixxer, som IKKE skal ha' pillet ved vejrtrækningen!

Fra : Armand

Dato : 01-09-02 12:15

Psycho Cowboy <chrijac@hotmail.com> skrev i en
> [...]

anden
> måde - evt. ved hjælp af de medfølgende godkendelsespapirer??

Det finder de ud af ved et opkald til centralregisteret, hvor det er
noteret efter at modellen har været til droslings-syn!

--
Armand.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 01-09-02 13:30

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Psycho Cowboy
> Babygixxer, som IKKE skal ha' pillet ved vejrtrækningen!

dvs du har tænkt dig at kører på en microgixxer med over 34 hk på
lillekørerkort???
Det lyder rigtig smart..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 01-09-02 20:19

> dvs du har tænkt dig at kører på en microgixxer med over 34 hk på
> lillekørerkort???
> Det lyder rigtig smart..
________________________

Nu havde jeg ikke tænkt mig det skulle tages op til diskution i denne tråd,
og det var sådan set heller ikke det, jeg spurgte om, men ja... jeg sætter
ikke drosling på min babygixxer, om så det er smart eller ej!

Psycho Cowboy

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 02-09-02 19:25

> [...]
> og det var sådan set heller ikke det, jeg spurgte om, men ja... jeg sætter
> ikke drosling på min babygixxer, om så det er smart eller ej!

okay.. skulle bare lige hører!
Du ved godt hvis røv der bliver barberet hvis du torpedere nogen og politiet
finder ud af den ikke er droslet, ikk?? det nemlig rigtig, det er dig :)

Min knallert er vist egentlig heller ikk droslet :(
Så jeg er nok ikk den rigtige til at prædike :)

> Psycho Cowboy

Kør ordentligt, ikk!

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 03-09-02 14:41

> Du ved godt hvis røv der bliver barberet hvis du torpedere nogen og
politiet
> finder ud af den ikke er droslet, ikk?? det nemlig rigtig, det er dig :)
____________________

Helt korrekt!

> Min knallert er vist egentlig heller ikk droslet :(
> Så jeg er nok ikk den rigtige til at prædike :)

Jamen så er vi jo 2 om ulovlighederne, kan jeg forstå!

> Kør ordentligt, ikk!

ALDRIG!

Psycho Cowboy