Ostillingsanlæg til privat
Fra : Doobie Doobieson

Dato : 01-09-02 08:05

Hej gruppe

Er der nogen der kan anbefale et godt omstillingsanlæg til
hjemmefronten. Det er vigtigt at man kan spærre for udgående opkald (
teenage piger), at man kan ringe internt.
Har ISDN.

Vh Doobie

Fra : Søren Jensen

Dato : 01-09-02 15:51

"Doobie Doobieson" <doobie@privat.dk> wrote in message
> [...]
> hjemmefronten. Det er vigtigt at man kan spærre for udgående opkald (
> teenage piger), at man kan ringe internt.

Jeg har gode erfaringer med Elmeg (www.elmeg.com). De har forskellige
modeller. Deres mindste modeller vil egne sig godt til private.

Man kan også få mindre anlæg (ex. FritzPC eller noget lignende tror jeg det
hedder - men jeg har ikke hørt andet end at det er noget skrammel).

Mvh
Søren

Fra : Kent Glerup

Dato : 01-09-02 20:43

"Søren Jensen" <kongen@nospamkongen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> hedder - men jeg har ikke hørt andet end at det er noget skrammel).

Ang. Fritz X PC er jeg ikke helt enig i at det skulle være noget skrammel.

Den fungerer både som omstillinganlæg (1 ISDN bylinie, samt 4 lokallinier),
samt ISDN modem hvis det skulle være påkrævet. Den kan sagtens konfigureres
til det ønskede formål.

MVH
Kent Glerup

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 01-09-02 21:50

On Sun, 01 Sep 2002 09:05:07 +0200, Doobie Doobieson
<doobie@privat.dk> wrote:

> [...]
>hjemmefronten. Det er vigtigt at man kan spærre for udgående opkald (
>teenage piger), at man kan ringe internt.

Jeg har et AGFEO. Det kan stort set alt, hvad man behøver - både
privat og firma. Har en ISDN2-tilslutning, og 4 lokal. Kan også fåes
med 8 lokal.

Pris fra ca. 1500.-

--

/Dan MOrtensen

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 03-09-02 21:59

"Doobie Doobieson" <doobie@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmefronten. Det er vigtigt at man kan spærre for udgående opkald (
> teenage piger), at man kan ringe internt.

Hej kik på www.tempotelecom.dk

Se efter Auerswald Compact 2206, den har en ISDN2 og 6 analoge lokallinier.

Jesper Raabjerg Larsen