HD-stødstænger
Fra : Niels

Dato : 01-09-02 07:10

hej ng, er der nogle der ved om man kan få stødstænger til en shovelhead,
der kan af og påmonteres uden at tage toppene af, evt. pris ?
Niels

Fra : sumdj@ringamt.dk

Dato : 01-09-02 14:43

Hej Niels

Hmm - lidt overraskende spørgsmål....

Standard Stødstænger til en Shovel (de der benyttes sammen med hydrauliske
løftere)
går fin ud - uden af afmontere topperne..

Så dit spørgsmål må skyldes at der IKKE sidder Std.stødstænger i din
HD......

Go fornøjelse

/Michael

Fra : PCBruger

Dato : 01-09-02 17:46

Det kan du da på alle...
Løsen justerskuerne(møtrik) og hiv stængerne ud.

Fra : Niels

Dato : 01-09-02 19:59

jamen, det kan jeg altså ikke på min, og det er ikke med hydrauliske løftere
Niels

Fra : PCkurt

Dato : 02-09-02 14:22

Hvordan juster du ventil-spille-rummet???

Fra : Boie

Dato : 02-09-02 20:46

Hej PCkurt

Når du justerer ventilerne skal stødstangen kunne drejes rundt med en
lille-tinny-bitte smule modstand altså ikke for løse men lige kunne mærke at
de ligger til.

--
M.v.h Boie www.boie.dk