Er ejendomsinvestering en klam fidus ?
Fra : Mikkel Vitus

Dato : 31-08-02 13:03

Hej med jer,

Jeg har brug for nogle råd i forbindelse med ejendomsinvestering.
Er det korrekt at man hvis man optager et lån til indskuddet så sparer man
så meget i skat at man selv efter at have betalt afdrag på lånet har
overskud ?
Altså positiv likviditet sammenkoblet med garanteret opsparing.

Jeg er sq forvirret, for på mig lyder det som om at hvis man investerer i
disse ejendomme så for man flere penge i det daglige SAMTIDIG med at man
gudhjælpemig sparer op ??

Hvori ligger fælden ? Hvorfor gør ikke alle danskere dette ?

Jeg ville blive utrolig glad hvis nogen ville hjælpe mig her.

Mvh
Mikkel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-09-02 02:46

Mikkel Vitus wrote:

> [...]
> Er det korrekt at man hvis man optager et lån til indskuddet så sparer man
> så meget i skat at man selv efter at have betalt afdrag på lånet har

Er det et anpartsprojekt?

Det lyder ikke umiddelbart som om det hænger sammen, jeg kender dog ikke
til reglerne omkring den slags investeringer. Men uanset dette så er
ejendomme vist ikke det mest sikre investeringsobjekt i øjeblikket.
Ejendomspriserne er højere end nogensinde før, hvilket betyder, at det
kan være svært at opnå endnu højere priser, og at der endda kan være
risiko for faldende priser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : tblaabjerg

Dato : 14-05-03 15:19

Hvis du påtænker investering via K/S selskaber (populært kaldet 10 mands
selskaber) så er der flere forhold du skal være opmærksom pp. Tjek
eventuelt www.ejendomsinvest.com de besvarer en række relevante
spørgsmål.

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 14-05-03 18:42

tblaabjerg wrote:

> http://www.kandu.dk/

Hvis du absolut skal reklamere for egen website, kunne du så ikke
vise, at du kan finde news selv ?

Kandu er en potentiel udnytter af usenet, så den er boykottet.

Her hjælper vi hinanden uden modydelser, men kræver også at der er
mere gods i et indlæg end blot reklame,
hvad med fx at beskrive en af de problemstillinger, der kan findes
løsninger på, på den side du henviser til,
så der også er lidt oplysning til vi andre ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.