Andet multimedie
bentjuul 3670
Avery´s Visitkort?
Fra : Ove Kristensen

Dato : 31-08-02 22:06

Hej Allesammen!

Er der nogen som har prøvet Avery´s Create & Print til Inkjet? Jeg har
printet 70 Stk. visitkort ud som jeg købte hos Boghandleren igår, men de er
dælme ikke til at få af
kartonet hvor de sidder, er der en fidus eller er de for gamle?

Med venlig hilsen og fortsat god weekend
Ove

Fra : Ove Kristensen

Dato : 31-08-02 22:09

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
[klip]

> kartonet hvor de sidder, er der en fidus eller er de for gamle?

Jeg kan lige tilføje at de hedder No. C9362 - 7

Fra : Niels Svendsen

Dato : 31-08-02 23:39

Har kun brugt L7413 til laser, men har aldrig haft problemer med at få
visitkortene af.
De må være for gamle.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Ove Kristensen

Dato : 01-09-02 05:10

"Niels Svendsen" <niels.svendsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har kun brugt L7413 til laser, men har aldrig haft problemer med at få
> visitkortene af.
> De må være for gamle.

Ja, men jeg må op og få byttet dem - tusind tak for hjælpen.