Folkekirke/kulturkristendom ctr MosesHanse~
Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-02 21:34

Det påstås at Den Augsburgske Bekendelse, Kapitel 1t er ikke en del af
Folkekirkens grundlag.
Skidt pyt. Grundtvig er vigtigere end de officielle bekendelsesskrifter. At
mission har forladt vor tradition er flinkeskolet , men har skabt Moses H ,
der går imod overdreven humanisme og tolerance. Sejt.

Fra : Ole Madsen

Dato : 01-09-02 14:31

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
> [...]
,
> der går imod overdreven humanisme og tolerance. Sejt.

Man kan sige at der er brug for en som Moses Hansen til at gå foran, jeg har
været til et møde idag, og der blev det sagt at Danmark er et kristent land,
og det er det jo langtfra, vi kalder os kristne i Danmark, men kun en lille
del er det.

Hvem vil gå bud? Moses Hansen gør hans for at nå Danmark. Måske kan
du arrangere et møde i din by, få en prædikant til byen, og start med det.
Det kan jo være en begyndelse

Ole