Grafikkort
Fra : HOLCK Energi

Dato : 31-08-02 20:33

Hej
Hvilke grafikkort skal jeg købe, jeg anvender det til Flightsimulator 2002,
og har et GF på 32 MB ram Fram Rat er ikke mere end 8, så--- hvilket kort
får jeg mest gavn af med hensyn til Pris/kvalitet.

tak for evt. svar.

Hans Jørgen Holck Jørgensen
holckenergi@mail.dk

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 31-08-02 20:43

> Hvilke grafikkort skal jeg købe, jeg anvender det til Flightsimulator 2002,
> og har et GF på 32 MB ram Fram Rat er ikke mere end 8, så--- hvilket kort
> får jeg mest gavn af med hensyn til Pris/kvalitet.

Du kan næsten ikke købe noget der er forstort til en flysimulator

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-02 22:33

>Du kan næsten ikke købe noget der er forstort til en flysimulator
)

Det kunne lyde som om at resten af din maskine ikke kan følge med, et gf2
bør kunne give mere en 8 frames, det kunne mit, men er nu skiftet til et
gf4.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Kristian Espensen

Dato : 01-09-02 18:06

"HOLCK Energi" <holckenergi@mail.dk> wrote in message
> [...]
> og har et GF på 32 MB ram Fram Rat er ikke mere end 8, så--- hvilket kort
> får jeg mest gavn af med hensyn til Pris/kvalitet.

Det vil hjælpe meget hvis du oplyser specifikationerne på din computer! Du
skal nemlig huske at procesoren er utrolig vigtig i forbindelse med
afvikling af avancerede simalutioner som fx. Flight simulator 2002. Hvis du
har en procesor under 1 GHz vil et gf3ti200 være rigeligt, selv ved 1 GHz er
det procesoren som er flaskehalsen ved afvikling af Flight simulator 2002.