Re: Eksisterer der ydmygende porn
Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-02 17:25

> Jeg må erkende at jeg tænder på nogle af hans film
Er Max =Max Hardcore, og hvor er det ""værre" end anden porn?.
(Københavner Kanal viser Max porn der er så tamt som alt andet)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-09-02 19:33

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> scribbled:

> Er Max =Max Hardcore, og hvor er det ""værre" end anden porn?.
> (Københavner Kanal viser Max porn der er så tamt som alt andet)

Der er noget forvirring der. Der er et pornofirma, der kalder sig Max eller
Maxs. Og så er der Max Hardcore, der er en ekstrem
pornoproducent/skuespiller i det der hedder gonzo-genren.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-02 21:06

> Maxs. Og så er der Max Hardcore, der er en ekstrem
> pornoproducent/skuespiller i det der hedder gonzo-genren.
Findes på gonzo-film noget SKADELIGT og hvad? Vær præcis.

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-09-02 21:35

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> Maxs. Og så er der Max Hardcore, der er en ekstrem
> pornoproducent/skuespiller i det der hedder gonzo-genren.
Findes på gonzo-film noget SKADELIGT og hvad? Vær præcis.
------------------
Hvem udnytter hvem?
http://bangkoktonight.com/bkk_images/images/misc/trans_02.jpg
sv: alle udnytter alle
MvH Steen

Fra : Chokmah

Dato : 01-09-02 21:45

On Sun, 1 Sep 2002 22:05:43 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Findes på gonzo-film noget SKADELIGT og hvad? Vær præcis.

vi tager den lige en gang for prins knud - prøv at forestil dig at
noget af det porno der er på gonzo film ikke er skadeligt for idg men
et eller andet sted ude på den jyske hede sider der en eller anden -
der vil få varrige men på sjælen af at se hvad du ser som naturligt -
kan vi være enige om at sådan er virkligheden ?
MvH
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-09-02 22:08

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Har de TV avisen ude på heden, for det er virkelighed
Max og Rambo er ganske uskadelige ikk?
MvH Steen

Fra : Chokmah

Dato : 01-09-02 22:45

On Sun, 1 Sep 2002 23:08:20 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

>Har de TV avisen ude på heden, for det er virkelighed
>Max og Rambo er ganske uskadelige ikk?

hvis du stiler i mod min 2 gode venner fra special task force så -
vil jeg gå så vidt som at sige det kommer an på situasione så jimobo
brække armen på en eller anden - det gik satme hurtigt
han var dog lidt utilregnelig i sine branderter - så ...ja....

fut :dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-02 06:07

> der vil få varrige men på sjælen af at se hvad du ser som naturligt

HVORNÅR FORKLARES OM DE "VARIGE MEN", som Chokmah og visse dss-gudinder
mener den porn ka gi?
Er det når pigen lussinger sig selv i bagen, at hun propaganderer for
usmagelig ydmygelse, eller hva?
Eller er det hendes orgasme-fake, der er en "forbrydelse med menneskeheden"?
Formuler anklager til brug ved næste nyrnbergdomstol.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-09-02 22:34

> Findes på gonzo-film noget SKADELIGT og hvad? Vær præcis.

Hvem snakker om skadeligt. Det sagde jeg intet om. Jeg forklarede bare at
Max Hardcore laver gonzo-film, hvilket er den billigste type form for
pornofilm. Kræver kun en mand et kamera og en pige. Udtrykket gonzo er vist
hentet fra journalistikken, hvor det bruges om journalister der lever sig
helt ind i deres historie.

Foruden at være billig produktionsmæssigt er genren populær, fordi
foregangsmænd som f.eks. Ed Powers simpelthen samlede almindelige piger op
på gaden og filmede at han havde sex med dem. Nu er det mere big business.
Pigerne bliver betalt ved kasse et og noget af autenciteten eller
uskyldigheden er gået af det, selvom gonzo-filmene stadig prøver at
opretholde den illusion.

Max Hardcore er så en mere brutal udgave af Ed Powers, men meget af det er
aftalt spil og noget er sikkert ikke. Det er dog stadig gonzo.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-02 06:01

> Hvem snakker om skadeligt. Det sagde jeg intet om.
Sorry - ikke du, men dss-gudinder ævlede om skadelighed, og de er vist alle
jaget på flugt af Jens Bruun, BW o.a.. Ingen ka begrunde forargelsen mod
porn. Kun snerper ka ha noget imod, at mænd får noget der ligner, hvad de
vil ha (når nu det er umuligt, at det tillades gjort bedre)