Dæktryk Suzuki GSX 600 F
Fra : Ruth Bresson

Dato : 31-08-02 17:26

Hejsa

Håber I kan hjælpe mig - jeg er jo kun en pige.

Jeg har en Suzuki GSX 600 F, men har fået smidt min manual væk.

Hvad skal dæktrykket være?

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 31-08-02 17:36

Hej Ruth

Jamen jeg ved det heller ikke lige - og jeg er dog en mand !! MEN: jeg
vil tro at det står på siden af dit dæk Det plejer det.

Held og lykke

Hans

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 31-08-02 19:01

"Ruth Bresson" <Ruth@FJERNESdacor.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Håber I kan hjælpe mig - jeg er jo kun en pige.
>
> Jeg har en Suzuki GSX 600 F, men har fået smidt min manual væk.
>
> Hvad skal dæktrykket være?

Ifølge min manual til en 95'er er det 225 kPa (33Psi) i fordækket og 250kPa
(36 Psi) i bagdækket.

mvh
Jens Rafaelsen
GSX600F (nu med ny indsugningsknastaksel)
DT175

Fra : Ruth Bresson

Dato : 31-08-02 19:53

Hej Jens og Hans