Våd Siemens M351
Fra : John Frandsen

Dato : 31-08-02 17:06

Hejsa.

Er der nogen mulighed for at redde en Siemens M35i som kortvarigt har været
en tur i saltvand?
Telefonen er efterfølgende blevet gennemblæst med en go' portion trykluft.

Mvh John

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 31-08-02 19:51

Det er meget vigtigt at telefonen bliver skilt ad med det samme, da saltvand
jo virker korroderende :o]
Dernæst skal den ligges i isopropyl alkohol i nogen timer for til sidst at
blæses ren med trykluft, der har vandudskilnings filter på og husk ikke for
stort tryk

mvh Lars Bøgvad

Fra : John Frandsen

Dato : 31-08-02 21:41

"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blæses ren med trykluft, der har vandudskilnings filter på og husk ikke

Det var li'godt pokkers...Tak skal du have!! Jeg prøver.
Jeg var faktisk sikker på at få at vide at den kun var til skrot

Mvh John

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 31-08-02 22:47

> [...]
>
> Det var li'godt pokkers...Tak skal du have!! Jeg prøver.
> Jeg var faktisk sikker på at få at vide at den kun var til skrot

Det kan også godt være den er til "skrot", men det er det optimale, der kan
gøres efter sådan en omgang
Så er en telefon heller aldrig helt at skrotte - brug den til reservedele.
Eksempelvis er displayet næsten altid intakt

Mvh Lars Bøgvad

Fra : John Frandsen

Dato : 01-09-02 13:50

> Så er en telefon heller aldrig helt at skrotte - brug den til reservedele.
> Eksempelvis er displayet næsten altid intakt

Jamen, hvis jeg ikke kan få liv i den gør det såmænd heller ikke noget.
Jeg tog den egentlig kun med hjem så ungerne kunne bruge den til at lege
med, men da min kone så den, ville hun gerne have den som erstatning for sin
egen C25'er... Så hvis jeg kan få liv i den er det fint - hvis ikke, så pyt

Mvh John