Ram i rev. a imac!?
Fra : Carsten Matzon

Dato : 20-02-01 14:15

Hejsa

Jeg tror jeg har gjort dagens gode gerning.Har sørget for en veninde har fået
skiftet sin lamme pc ud med en Imac.Nu tror jeg at min mor bliver stolt af
mig.. hiii

Nårh men nu til sagen.Hvilken ram er det at der sidder i en rev a Imac???.Kan
jeg købe mere og billig ram ved den lokale pc looser forhandler???

Mvh

Carsten

Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 20-02-01 15:29

carsten@matzon.dk,Ny-Internet writes:
>Nårh men nu til sagen.Hvilken ram er det at der sidder i en rev a
>Imac???.Kan
>jeg købe mere og billig ram ved den lokale pc looser forhandler???

Det drejer sig om ram af type so-dimm, som typisk bruges i bærbare
maskiner. I en rev a er det tilstrækkeligt med 66 mhz-ram.
Men husk, at du IKKE kan losse almindelig sd-ram i en rev a maskine!

Mvh Ben