Yamaha R1 - Crome Lir!.......
Fra : Gundersen

Dato : 31-08-02 11:52

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 31-08-02 14:10

Fra : Morten Juel

Dato : 31-08-02 15:41

åårh ja hvad salve savle savle

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 20000,- !** http://StarChild.dk

Fra : Morten G.N.

Dato : 31-08-02 15:59

Fed kværn! -hvornår kan vi andre få lov til at køre uden nr. plade og
hagesmæk???

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 31-08-02 17:12

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Dyrk lige denne:
> http://www.bike.se/fotografier/visa-stor.php?bild=326_bogflottr1.jpg

Feeed kværn...

Men hvad er det for en udstødning? Er det noget hjemmebygget eller ?

Thore

Fra : Christian H

Dato : 01-09-02 20:56

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> wrote in message
> Men hvad er det for en udstødning? Er det noget hjemmebygget eller ?

Ja, det er det!
flere billeder af den + lidt info på
http://www.sportbikes.dhs.org/

Christian H

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 31-08-02 17:55

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Dyrk lige denne:
> http://www.bike.se/fotografier/visa-stor.php?bild=326_bogflottr1.jpg

Hmm, er jeg den eneste, der synes det ikke passer til den ??? Jeg synes det
ligner en chopper / custom ejer, der ved en fejl, er kommet til at købe en
racer ???

OK, monosvingeren ser da godt ud.. (man kan jo ikke se den

Den er IMHO federe som standard, hvor den er min drømmemaskine - sammen med
en ny 'blade og ZX12R (pis at de er så dyre )

MVH Kenneth - Bladerunner
www.raptormc.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 31-08-02 22:24

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> en ny 'blade og ZX12R (pis at de er så dyre )

Nej du er ikke den eneste. Det er en cykel jeg kun kigger på en gang, og
siger nå!

Allan Bojesen (der måske er en anelse konservativ

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 02-09-02 09:53

Gundersen wrote:

> Dyrk lige denne:

Uuuhm. Öhlins og Agusta-fælge(?)

/Rune

Fra : Bo Thomsen

Dato : 02-09-02 16:14

> Dyrk lige denne:
> http://www.bike.se/fotografier/visa-stor.php?bild=326_bogflottr1.jpg
den bliver printet ud og hængt op i 8 eksemplarer i min 1½v lejlighed

bo thomsen

Fra : Martin_P

Dato : 03-09-02 13:34

On Mon, 2 Sep 2002 17:14:16 +0200, "Bo Thomsen"
<fjernes_bbt@ishoejby.dk> wrote:

>den bliver printet ud og hængt op i 8 eksemplarer i min 1½v lejlighed
>
>bo thomsen

Sig mig lige - vil baghjulet ikke vride sig som en kvælerslange med
maveonde på det dyr der? Den er sq da kun ophængt i den ene side?
eller er det ligemeget nu om dage

MP

Fra : Søren Johansen

Dato : 03-09-02 13:36

"Martin_P" <mpXXX@alkaline-batteries.dk> skrev:
> Sig mig lige - vil baghjulet ikke vride sig som en kvælerslange med
> maveonde på det dyr der? Den er sq da kun ophængt i den ene side?
> eller er det ligemeget nu om dage

Jo, det vil det sikkert (ligesom det gør på Ducati'er og andre med enkeltsidet svingarm!)

Nej, en enkeltsidet svinger er normalt rigelig stærk, men ulempen er at det tit er tungere end en to-sidet med samme styrke.

Mvh
Søren
888

Fra : Anders Thorup

Dato : 07-09-02 19:18

--
MVH
Anders Thorup
"Søren Johansen" <sjohansen@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]

>Nej, en enkeltsidet svinger er normalt rigelig stærk, men ulempen er at det
tit er tungere end en to->sidet med samme styrke.

Æhh,, tjek lige det ophæng igen,,, jeg vil give Martin ret i at det ser
endog MEGET svagt ud (næmest ala cykelstel). Jeg tror ikke det vil kunne
holde 150Hk. Men det skal det sikkert heller ikke, da det sikkert bare er en
show cykel

--
MVH
Anders Thorup

Fra : Per Emborg

Dato : 08-09-02 11:34

Der findes en show video hvor den kører og det gør den udmærket fælgene
kommer fra en MV Augusta og svingeren kommer vist fra en Duc MH Evolution
Prøver lige at finde den video
X11
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Bo Thomsen

Dato : 10-09-02 19:34

i "bike's" sep. nr. der er der en turbo gsxr1300 med 340hk'r
og monosvinger...
men den ser dog også ret kraftig ud.
mvh
bo thomsen