Hurtig hjælp tak!
Fra : Ukendt

Dato : 31-08-02 11:20

Er der nogen som kan svare mig på om der står vand i kølekanalerne i
cylindret på en vandkølet scooter/knallert45. Fx. en Gilera Runner? Jeg skal
nemlig pille cylindret af den og vil gerne vide om jeg skal tappe noget/alt
vandet af den først?

På forhånd mange tak

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 31-08-02 11:30

"Brian Axelgaard" <Axelgaard[at]mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> nemlig pille cylindret af den og vil gerne vide om jeg skal tappe

Pil den slange der sidder nederst på cyllinderet af først! så kommer det
meste ud!

Oliver Bruchhaus

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-02 12:40

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> Pil den slange der sidder nederst på cyllinderet af først! så kommer det
> meste ud!

Ok! Tak!

Fra : JW

Dato : 31-08-02 14:24

"Brian Axelgaard" <Axelgaard[at]mail1.stofanet.dk> skrev i en news:3d70aa09$0$640$ba624c82@nntp03.dk.telia.net
> "Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> Ok! Tak!

Og husk at udlufte kølesystemet, når den er samlet igen.
Hvis der er luft i kølekanalerne, køler den nemlig ikke!

Mvh. J

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 31-08-02 17:01

"JW" <ingen@spam.tak> skrev i en meddelelse

> Og husk at udlufte kølesystemet, når den er samlet igen.
> Hvis der er luft i kølekanalerne, køler den nemlig ikke!

Og husk frostsikret kølevædske... Oliver kan fortælle hvad der sker til
vinter hvis den kun er kølet med alm. vand... )

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen
Kolding - DK
www.volcane.dk

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 31-08-02 19:10

"Martin L. Johansen" <volcanedk@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "JW" <ingen@spam.tak> skrev i en meddelelse

> Og husk frostsikret kølevædske... Oliver kan fortælle hvad der sker til
> vinter hvis den kun er kølet med alm. vand... )

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 31-08-02 19:14

LOL! Jeg har sjældent grint så meget som dengang du ringede og spurgte om
sådan en motor kunne være bundfrossen hvis man glemte kølevædske!!

"Den startede og så gik den ud lige efter og så var den bare død!"

Total grinern. Sorry ven