Bruce Springsteen - The Rising
Fra : Peter Kaas

Dato : 31-08-02 09:40

Hej

Er der nogle af jer der har købt eller hørt Bruce Springsteens nyeste album,
"The Rising". Hvis I har, hvad synes I så om det? Er det en investering
værd?

Mvh
Peter

Fra : rasmus carlsen

Dato : 31-08-02 12:11

> Er der nogle af jer der har købt eller hørt Bruce Springsteens nyeste
album,
> "The Rising". Hvis I har, hvad synes I så om det? Er det en investering
> værd?

- den er udemærket, omend ikke så god som ghost of tom joad ... jeg venter
med at købe den, til den er faldet i pris og vil råde dig til det samme. Den
er god - men ikke 149 kroner værd.

'
'
ras

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 31-08-02 14:02

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med at købe den, til den er faldet i pris og vil råde dig til det samme.

Sjovt, som folk er forskellige
Jeg brød mig ikke om "Ghost Of Tom Joad" (Forærede den faktisk væk!)
Men "The Rising" synes jeg er decideret fremragende (på trods af at der
bliver vadet lovlig meget rundt i efterveerne fra d. 11. september...). Jeg
synes den er pengene værd!

-Michael.

Fra : D.O.A

Dato : 01-09-02 03:02

"Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> værd?
>
>Der er lidt af alle Bruce's sange i sangene på The Rising.
Mary's Place kunne have været fra Born to Run fra 1975,
Further on up the Road er et af de bedste rocknumre,
jeg har hørt.
Frådende hammond og tunge guitarer.
Fantastiske korarrangementer,Steve van Zandt
og Bruce Springsteen synger bedre i studiet end live.

Jeg syntes bare der er for lidt sax og klaveret
er mixet for meget i baggrunden syntes jeg.