Turbomouse i OS 10.2
Fra : Zorilla

Dato : 31-08-02 09:08

Hej,

Der var til 10.1 et lille program som man skulle ind i Terminalen for at
installere.
Det var vist noget med at udskifte en fil i Library/Extensions således at
musens hastighed blev sat væsentlig op. Jeg kan ikke rigtig længere huske
hvordan man skulle gøre, men det virkede pragtfuldt.
Findes der noget lign. til 10.2 ?
Jeg har prøvet at installere Logitecs driver men jeg synes stadig ikke
rigtig der er ordentlig hastighed på. Ideer ?

mvh
Peter Ursin

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-08-02 12:32

"Zorilla" <ZorillaFJERN@DETTEmac.com> wrote in news:eQ_b9.40398$ww6.3019286
@news010.worldonline.dk:

> [...]
> Jeg har prøvet at installere Logitecs driver men jeg synes stadig ikke
> rigtig der er ordentlig hastighed på. Ideer ?

Hvis du bruger en Logitech mus, så burde du ikke have problemer. Gå ind i
Logitech kontrolpanelet og højreklik på musen, her kan du vælge 1x, 2x og
3x hastighed.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Zorilla

Dato : 31-08-02 15:54

"René Frej Nielsen" <spam02@tdcadsl.dk> wrote in message på. Ideer ?

> Hvis du bruger en Logitech mus, så burde du ikke have problemer. Gå ind i
> Logitech kontrolpanelet og højreklik på musen, her kan du vælge 1x, 2x og
> 3x hastighed.

Tænk det havde jeg slet ikke opdaget. Tak for hjælpen.

mvh
Peter