Sweetheart (Poul Krebs/Henning Stærk)
Fra : John Thomsen

Dato : 20-02-01 12:48

Poul Krebs har skrevet den, direkte inspireret af et ophold i
Arizona's ørken, og Henning Stærk har sunget den.

"Sweetheart"
She was a sweetheart if there ever was one

Er der nogle her på NG der har den fulde tekst og evt. becifringer?

Venligst
John

Fra : JR

Dato : 20-02-01 12:50

John Thomsen <sir_john@vip.cybercity.dk> wrote in message news:3a9257bd.3949106@news.cybercity.dk...
> [...]
> She was a sweetheart if there ever was one
>
> Er der nogle her på NG der har den fulde tekst og evt. becifringer?

Også den spiller vi i vores lille unplugged band, her er alle mine tabs (i Word 2000 format):

http://home.worldonline.dk/~jradmer/tabs/

mvh

Jim Radmer

Fra : John Thomsen

Dato : 26-02-01 01:49

On Tue, 20 Feb 2001 12:49:46 +0100, "JR" <jr@radmer.dk> wrote:

>Også den spiller vi i vores lille unplugged band, her er alle mine tabs (i Word 2000 format):
>
>http://home.worldonline.dk/~jradmer/tabs/

Tak Jim
Jeg går på besøg hos dig igen....

Men sidst syntes jeg det mest lignede hård rock du beskæftiger dig
med....!

Venligst
John