Detonator 40.41 - hvor er nView
Fra : Flemming Joensson

Dato : 30-08-02 22:21

Jeg har et MX440, og har i alle tidligere version haft en nView tab
inde i advanced settings, men denne er nu væk.
Findes den ikke i 40.41 eller er der gået noget galt? Jeg får ingen
fejlbeskeder under opstart eller andet, så umiddelbart så det ud til at
virke fint da jeg opgraderede, men bare ikke nView.

Flemming

Fra : DaWizeGuy

Dato : 31-08-02 11:14

Flemming Joensson wrote:
> [...]
> fejlbeskeder under opstart eller andet, så umiddelbart så det ud til
> at virke fint da jeg opgraderede, men bare ikke nView.

Kig under "Desktop utilities".
Anders

Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-08-02 11:48

"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in

> Kig under "Desktop utilities".

Den har jeg ikke.

Jeg prøvede dog lige at gå ind under Geforce 4 MX440 i Advanced
settings, og så melder den fejl, så der er åbenbart et eller andet der
ikke er gået godt alligevel.

Jeg tror jeg hopper tilbage til 30.82 - der virkede min TV-out og 3D
var OK.

Flemming

Fra : Anders

Dato : 31-08-02 11:58

De er meget dårlige de drivere.
Går jeg ind i Display Properties, Settings, Advanced og så trykker på fanen
GeForce4 Ti4600, får jeg en fejl meddelelse (Run a DLL as an App has
encountered a problem and needs to close. We are sorry for the
inconvenience.)
Og så er Nview forsvundet, som der bliver skrevet..

Har de ikke testet dem ordenligt eller hvad ?
Jeg har aldrig haft problemer med tidligere drivere.
Godt man kan gå tilbage til tidligere drivere uden problemer..

Fra : Herbert

Dato : 31-08-02 12:14

"Anders" <anders@and.it> wrote in message
> [...]
> Jeg har aldrig haft problemer med tidligere drivere.
> Godt man kan gå tilbage til tidligere drivere uden problemer..

Jeg havde samme problem. Prøv,at afinstaller de gammel driver først osv. Det
virket for mig...

Erik

Fra : Anders

Dato : 31-08-02 12:14

Ok, ved at gøre det der står her
http://www.warp2search.net/article.php?sid=6539 virker de fint nu...
Nice

Fra : Kim Hansen

Dato : 31-08-02 12:22

On Sat, 31 Aug 2002 12:58:17 +0200, "Anders" <anders@and.it> wrote:

> [...]
>inconvenience.)
>Og så er Nview forsvundet, som der bliver skrevet..

Det problem havde jeg også, men så afinstallerede jeg driverne og
installerede igen, nu kører det.
Jeg tror bare man skal huske at afinstallere de gamle drivere før man
installerer de nye.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-08-02 12:56

> [...]

> ingen fejlbeskeder under opstart eller andet, så umiddelbart så
> det ud til at virke fint da jeg opgraderede, men bare ikke nView.

Ok, nu fik jeg det til at virke.

Der var et link (warp2search...) hvori der stod at man skulle slette
alle de gamle sprogspecifikke filer: nvrs***.dll - dem havde jeg 25 af
- da de var slettet virkede det perfekt.
Der stod også at man skulle slette nvcpXX.hlp filerne, men dem havde
jeg ikke nogen af.

Nu er alle settings under én tab i Advanced properties, også nview og
overlay - derudover er der kommet bedre kontrol over overlay
Når først man lige får den til at virke, så er den slet ikke så ringe
endda.