VisualBasic.Net bog/bøger
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 30-08-02 20:25

Hej NG
Er der nogle der kan anbefale en bog eller bøger vedr. subj.
Gerne "begynder-niveau" og findes der noget på dansk ?.
vh
thomas j.

Fra : Verner Neumann

Dato : 16-10-02 23:06

Hej Thomas

Der er ikke kommet meget på dansk over temaet .Net, men jeg kan varmt
anbefale "Programming Microsoft Visual Basic .Net" skrevet af VB guruen
Francesco Balena. ISBN: 0-7356-1375-3
Bogen er en Core Reference på godt 1500 sider, så den er ikke for begyndere!
Hvorfor efterlyses bøgerne altid på dansk, når de fleste af ordene alligevel
er på engelsk????

mvh
verner neumann