Dum opstartsfejl efter detonator opgraderi~
Fra : Martin K

Dato : 30-08-02 19:23

Hej Gruppe

Jeg får følgende meddelelse hver gang jeg starter op (bruger Win2000). Dette
skete efter en detonatordriver-opdatering af min GeForce 2 Ti. Først havde
jeg problemer med, at den ikke rigtigt ville installere driveren.
(Installationen kørte fint, men i egenskaber for driver var det stadig
30.82) Jeg fjernede derfor den eksistende, og installerede den nye fra
bunden... hvordan kommer jeg af med beskeden?

På forhånd tak...

3d6fb725$0$187$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 30-08-02 19:24

Martin K wrote:
> 3d6fb725$0$187$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Og hvis man så skriver news foran, virker det lidt bedre...

--
Martin K

Fra : Lars Mosegård

Dato : 30-08-02 20:54

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> [...]
> 30.82) Jeg fjernede derfor den eksistende, og installerede den nye fra
> bunden... hvordan kommer jeg af med beskeden?

Start regedit. Søg efter NvQTwk. Fjern nøglen.

Mvh
Lars