Ukendt Pleco/Gibbiceps
Fra : Aardvark

Dato : 30-08-02 18:48

Hey Gruppe

Jeg har været så heldig (nogen vil sige, uheldig)
At købe 2 stk. Gibbiceps lignende maller.

Samme aftegning og krop som standard Gibbiceps, men røg/rødligt farvede
istedet for det normalt gul/hvide net mønster.

Nogen der ved mere specifikt hvad det er for en Malle ?

/Aardvark

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 30-08-02 22:56

"Aardvark" <AardvarkREMOVE@mail.sonofon.dk> wrote in message
> [...]
> istedet for det normalt gul/hvide net mønster.
>
> Nogen der ved mere specifikt hvad det er for en Malle ?

Hej Aardvark.
Det er vel bare en af naturens luner som har været ude at gå. Jeg har også
en gibbiceps som er rødlig i farven - den er bestemt ikke mønstret i
gul/hvidt mønster. Jeg har videre erfaring med at min nogen gange skifter
farve på dele af kroppen, men da han spiser og ellers roder rundt som han
plejer, så ser jeg ingen grund til bekymring :)
Hilsen Ditte