FP server extensions på dansk?
Fra : Ulrik Friis

Dato : 30-08-02 17:53

Vores brugere klager over at FP server extensions giver svar på engelsk. Er
der nogen der har erfaring med at installere en dansk version af FPSE 2000
oveni den engelske udgave, som W2K server/IIS5 er født med?

mvh
Ulrik

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-08-02 20:02

"Ulrik Friis" <ufj(slet)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
2000
> oveni den engelske udgave, som W2K server/IIS5 er født med?

Jeg har ikke, men jeg ved at hvis man benytter sig af en apache-server,
så kan man godt til FP 2000 finde extensions til den danske udgave af
FrontPage - et af udbyderne, nemlig Tiscali, benytter stadig FP 2000
ext. og nu 2002 den engelske udgave til sine kunder - de har aldrig -
trods opfordringer, ændret disse extensions til de eksisterende danske
udgaver og har i det hele taget haft fæle vanskeligheder med det
overhovedet. Omvendt benytter sektornettet sig af FP-ext. til de skoler,
der ønsker det, og det har taget den ansvarlige i Københavns kommune 20
sekunder at finde frem til disse ext. og sætte dem ind på den pågældende
server.

Prøv evt. her: http://www.rtr.com/Ready-to-Run_Software/

Arne H.Wilstrup