Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med denne tyske butik
Fra : Senior

Dato : 30-08-02 17:11

http://www.topvisionshop.de/

Er der nogen som har erfaringer med denne netbutik i Tyskland ?

D e er op til 100 Euro billigere med visse camera'er end andre tyske
netbutukker jeg har set.

Mvh. Niels

Fra : Steen F.

Dato : 30-08-02 17:31

"Senior" <n.s.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.topvisionshop.de/
>
> Er der nogen som har erfaringer med denne netbutik i Tyskland ?
>
> D e er op til 100 Euro billigere med visse camera'er end andre tyske
> netbutukker jeg har set.

Ja, jeg har købt et Canon Powershot S-30 hos dem. Ingen problemer og de
svarer hurtigt på e-mail.

--
MVH
Steen

Ved svar på e-mail: Husk at fjerne NOSPAM og afslut med .com
HJÆLP!! Århus Festuge 1997: Hvem er musikeren på billedet?
Se link: http://home1.stofanet.dk/happyhome/aarhus/

Fra : Pipeline

Dato : 31-08-02 03:06

Jeg købte et Canon A40 hos dem. Udover at der var problemer med leveringen
(Kameraet var udsolgt og posten koksede med leveringen) har jeg kun godt at
sige om dem. De var meget behjælpelige og informative med ovenstående
problemer.
Husk at dit udstyr sikkert bliver leveret med tysk manual, så hvis du ikke
kan forstå det, så prøv at finde en dansk/engelsk manual på
nettet/fabrikanten før du bestiller!

MVH
Pipeline

Fra : max

Dato : 31-08-02 09:19

> [...]
> Husk at dit udstyr sikkert bliver leveret med tysk manual, så hvis du ikke
> kan forstå det, så prøv at finde en dansk/engelsk manual på

Hej Pipeline - hvis du includerer det du svarer på så er det meget
nemmere at følge med for nogen af os andre.. Jeg kan nemlig ikke
se den oprindelige post..
mvh max

Fra : Ulrik Henneberg

Dato : 31-08-02 12:00

Man kan da vist roligt sige at de er billige.
IBM-microdrive 1Gb. til under 2000,00 kr.,
men jeg har ingen erfaringer med dem.

....Ulrik