POLAR puls-ure med 10% rabat
Fra : Hans-Ole Jensen

Dato : 30-08-02 16:35

Tænker du på at købe et POLAR puls-ur ?

Så send mig en mail. Så vil jeg oplyse hvor, hvornår og hvordan du kan få
en demonstration og opnå 10% rabat.

mvh.

hoj@gonzosoft.dk

Fra : Hans-Ole Jensen

Dato : 09-09-02 15:13

Da der er blevet klaget over dette indlæg, vil jeg godt understrege at jeg
ikke tjener en øre på dette.
Det var kun ment som et tip til sportsinteresserede.

mvh.
Hans-Ole Jensen.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-09-02 22:27

"Hans-Ole Jensen" <hoj@gonzosoft.dk> writes:

> Da der er blevet klaget over dette indlæg, vil jeg godt understrege
> at jeg ikke tjener en øre på dette. Det var kun ment som et tip til
> sportsinteresserede.

Det har du muligvis ret i, men det virker aerlig talt en kende
skummelt, at man skal maile dig for at faa oplyst "hvor, hvornaar og
hvordan du kan faa en demonstration og opnaa 10% rabat". Hvis du havde
et tip til at opnaa fordelagtige priser paa udstyr relateret til
gruppen her kunne du jo bare fortaelle det.

-j

--
"I modsætning til på basis er der et tillidsforhold indbygget i ens
login-profil (...). På HUM-BAS skulle man aflevere en ren

Fra : empak

Dato : 11-09-02 22:56

Kig ind i vores shop. Der er ingen hemmeligheder, men gode priser...

Kim Hjortflod Madsbjerg

www.cybersport.dk
info@cybersport.dk

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 13-09-02 20:21

"empak" <cybersport@tdcadsl.dk> wrote in message
> Kig ind i vores shop. Der er ingen hemmeligheder, men gode priser...
> --
> Med venlig hilsen
>
> Kim Hjortflod Madsbjerg

Grunden til at der blev klaget over det oprindelige indlæg var, at reklamer
er forbudt i disse grupper.

Nu afsendes der også en klage over dig til TDC.

Mvh
Jesper