Louise Ellerbæk
Fra : KASPER

Dato : 20-02-01 11:41

Sidste uges uundgåelige på P3 Louise Ellerbæk "Hvordan mon du har det"
vil jeg gerne have fat i. Jeg kan bare ikke finde noget som helst om
hende, udover at hun vist har sunget kor hos Love Shop.

Er der nogen, som kender til evt. udgivelse af single/album fra hendes
side?

--
KASPER

Fra : nikolaj borg

Dato : 20-02-01 11:47

"KASPER" <kd42@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, som kender til evt. udgivelse af single/album fra hendes
> side?

Hmm, hvis jeg ikke husker helt forkert er det en forløber for en solo-debut
fra hendes side. Lidt ærgerligt, at det ikke lige er muligt at finde noget
om tidligere ugens uundgåeligere hos dr.dk :(

/Nikolaj

Fra : nikolaj borg

Dato : 20-02-01 11:50

"nikolaj borg" <nikolSPAM@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra hendes side. Lidt ærgerligt, at det ikke lige er muligt at finde noget
> om tidligere ugens uundgåeligere hos dr.dk :(

For en sjælden gangs skyld (not) var jeg lidt for hurtig. Fandt følgende
godt gemt af vejen på dr.dk/p3:

I slutningen af marts udkommer albummet "Hvordan Mon Du Har Det?" med den
ny-udsprungne solist Louise Ellerbæk. Sammen med producer DJ Morten Trøst
har Louise sammensat en ny kollektion af dansksprogede popsange af
klassisk/moderne tilsnit. Albummets titelnummer er første single.
Louise Ellerbæk udgav i 1995 en cd under navnet Baby Miss Julia sammen med
sin faste sangskriver-makker Jesper Hjarne Olsen.

(fundet under http://www.dr.dk/p3/3musik/2001arkiv.htm)

/Nikolaj

Fra : KASPER

Dato : 20-02-01 11:50

"nikolaj borg" <nikolSPAM@jborg.dk> wrote in message

> [...]
med
> sin faste sangskriver-makker Jesper Hjarne Olsen.

Kanon! EMI-Medley har sjovt nok ingen info på deres side...

Tak.

--
KASPER

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 21-02-01 12:43

Der er en ting, der plager mig i nummeret "Hvordan Mon Du Har Det?". Måske
kan I hjælpe mig:

I overgangen til omkvædet falder en synthizeiser ind med en lyd og nogle
akkorder, som minder mig om ét eller andet. Måske et stykke musik fra en
reklame, et dokumentarprogram eller lignende. Har I nogle idéer til, havd
det kan være?

Kasper

Fra : Steffen Kampp

Dato : 22-02-01 10:07

"Kasper Ladingkær" skrev:
> I overgangen til omkvædet falder en synthizeiser ind med en lyd og nogle
> akkorder, som minder mig om ét eller andet. Måske et stykke musik fra en
> reklame, et dokumentarprogram eller lignende.

Det var - i en barberet instrumentalversion - kendingsmelodien og jinglen
til tv-programmet "Hvem er hvem" som blev sendt på TV 2 senest i 1999. Det
er naturligvis Louise Ellerbæk, der har komponeret, og det var også hende,
der hviskede "hvem er hvem" ind over.

--
Steffen Kampp

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-02-01 14:12

"nikolaj borg"
> [...]
> Louise Ellerbæk udgav i 1995 en cd under navnet Baby Miss Julia sammen med
> sin faste sangskriver-makker Jesper Hjarne Olsen.

Hvad betyder af klassisk/moderne tilsnit?

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 26-02-01 18:43

On Tue, 20 Feb 2001 13:12:03 GMT, "Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote:

>"nikolaj borg"
>
>Hvad betyder af klassisk/moderne tilsnit?

At dømme efter det foreliggende materiale: "intetsigende".