Hjælp jeg har købt en hval
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-08-02 14:02

Jeg har købt en blåhval af en ven og den kan ikke være i fryseren, så
jeg bliver nødt til at lave et eller andet.

Jeg har en engangsgrill fra Netto og et pund gulerødder og en anelse
kanel. Hvad skal jeg gøre ?

Jeg har inviteret et par venner, da det ser ud som om der er rigelig med
mad.

Gode råd efterlyses ?!

8-D God weekend til alle.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 30-08-02 14:36

On Fri, 30 Aug 2002, [2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

>Jeg har købt en blåhval af en ven og den kan ikke være i fryseren, så
>jeg bliver nødt til at lave et eller andet.

Hvad står sådan en svend i nu om dage? Jeg fik mine 2,5 kilo renset
ørred for en halvtresser.

Hvis ikke du lige ved hvad du skal gøre med en blåhval en fredag
eftermiddag, kan du jo lade den gå i et hyttefad weekenden over.

>8-D God weekend til alle.

I lige måde

Kurt

Fra : LowLifeDK

Dato : 30-08-02 19:48

> Hvis ikke du lige ved hvad du skal gøre med en blåhval en fredag
> eftermiddag, kan du jo lade den gå i et hyttefad weekenden over.

Jeg har et passende hyttefad til salg

kr. 866.000,-

Kan ej forhandles.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-08-02 20:24

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> writes:

> Jeg har et passende hyttefad til salg
>
> kr. 866.000,-
>
> Kan ej forhandles.

Mon ikke også Århus Kommune har et vandtårn de gerne vil leje ud?

Mvh Trine, som heldigvis bor i den anden ende af byen!

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 30-08-02 20:47

Hej Trine.

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote:

> Mvh Trine, som heldigvis bor i den anden ende af byen!
Nu har de da frigivet vores vand. Men idéen er god, så kan vi
spise hvalen

/Sebastian
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : LowLifeDK

Dato : 31-08-02 07:48

> Nu har de da frigivet vores vand. Men idéen er god, så kan vi
> spise hvalen

Hmmmm, ideen er god, lige indtil den ligger en monster-bæ på 500 kg.

Fra : Lars Holst

Dato : 01-09-02 01:19

I sådan en situation er gode dyr rådne....... eller hedder det........gode råd dyre?

Fra : Charlotte og Jesper

Dato : 01-09-02 20:49

Jeg plejer at indbage den i fars fra en elefantflok.
VH
Jesper

Fra : Inger Pedersen

Dato : 01-09-02 20:56

"Charlotte og Jesper" <erhardsen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg plejer at indbage den i fars fra en elefantflok.
> VH
> Jesper

)
Har du så husket den halve teske tørrede myggelarver, som er absolut
nødvendig for at opnå den rette smag?
Hilsen Inger

Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-09-02 06:45

On Sun, 1 Sep 2002 21:56:23 +0200, Inger Pedersen wrote:

>"Charlotte og Jesper" <erhardsen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
>)
>Har du så husket den halve teske tørrede myggelarver, som er absolut
>nødvendig for at opnå den rette smag?

Det hele smages til med ca. en knivspids kardemomme

M.v.h.
Kurt Hansen