Nokia bluetooth HDW-1 - kommer den bare al~
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 30-08-02 12:46

TDC havde det listet, som om at man kunne købe den. Jeg lagde den i ordre,
og tjekke med TDC, at den var på vej.

"Ja, den er afsendt, og du får den i på mandag med posten".

Ikke en skid var den der, og da jeg kontaktede TDC fik jeg at vide, at han
havde kigget på en forkert pakke (hehe, yeah, right), men han garranterede
mig, at de havde den hjemme, så jeg skulle kunne snakke trådløs d. 5. sept.

Hm... Skal man tro på ham? Skal jeg vente, eller annullere ordren og i
stedet kigge på en Motorola. Nu synes jeg sgu, at jeg har ventet længe nok
på den fucking HDW-1'er.

Vh, Lars.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-08-02 13:39

"Lars Bonnesen" <none@none1.com> wrote:

> [...]
>
>Hm... Skal man tro på ham? Skal jeg vente, eller annullere ordren og i
>stedet kigge på en Motorola. Nu synes jeg sgu, at jeg har ventet længe nok

Mobil skriver, at hvis den overhovedet kommer, bliver det ikke i år.
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4057&sid=1

Peter

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 31-08-02 09:40

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> wrote in message

> Mobil skriver, at hvis den overhovedet kommer, bliver det ikke i år.
> http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4057&sid=1

Så gider jeg altså ikke vente på den. Finder noget andet i stedet. Efter
sigende skulle Motorolas headset virke til en 6310i'er - kender nogle af jer
til andre løsninger, der vil virke uden problemer? Hvad med noget Bluespoon
evt.?

Vh, Lars.

Fra : søren poulsen

Dato : 31-08-02 08:54

prøv at kigge på www.pilcon.dk de har snart noget bluetooth

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 31-08-02 09:37

"søren poulsen" <smeden32FJERNDETTE@mail.dk> wrote in message

> prøv at kigge på www.pilcon.dk de har snart noget bluetooth

Ja, det er ikke noget problem at finde Bluetooth produkter. Men jeg snakker
om HDW-1 fra Nokia.

Vh, Lars.