Dr. Watson
Fra : Buchhave

Dato : 20-02-01 11:37

Hej,
Når jeg lukker et bestemt vindue i mit kørende program så opstår der en dr.
watson fejl hvilket lukker både mit program og VB ned.
Fejlen opstår ikke hvis jeg sætter et breakpoint ved metodehovedet på
Form_Unload, og når programmet så er stoppet bare starter det igen.

Er der nogen som ved hvad mit problem kan skyldes?
Jeg har prøvet med DoEvents som det første i Form_unload, men uden at det
løste noget...

På forhånd tak

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 20-02-01 15:01

Buchhave skrev:
> [...]
> watson fejl hvilket lukker både mit program og VB ned.
> Jeg har prøvet med DoEvents som det første i Form_unload...

Hvad har du ellers liggende i Form_QueryUnload, Form_Unload og
Form_Terminate?

-------
Tomas