Hvad skal man stille op?
Fra : peterl

Dato : 30-08-02 12:36

Jeg har en god ven som har haft et uheld med sin højtelskede Yamaha SR 500.

Stellet er blevet bøjet en smule og han prøver nu at finde ud af om det kan
rettes op igen.

Hvis ikke, er det så muligt på nogen måde at flytte alle de fungerende dele
over på et nyt stel (inkl. nummerpladen), uden at skulle betale afgift en
gang til?

-PeterL

Fra : Søren Lindholt

Dato : 30-08-02 12:43

peterl <pvl@ioi.dk> wrote in article
<3d6f5888$0$27649$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
500.

> Stellet er blevet bøjet en smule og han prøver nu at finde ud af om det

Det skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg mener da det kan gøres, der må
vel bare ikke svejses osv i stellet??

> Hvis ikke, er det så muligt på nogen måde at flytte alle de fungerende
dele
> over på et nyt stel (inkl. nummerpladen), uden at skulle betale afgift en
> gang til?

Ja, man kan købe et nyt stel og få sat nummeret over i, det er set før og
ganske lovligt.
På partsfish.com koster den ca 400 dollars...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : peterl

Dato : 30-08-02 13:46

> [...]
> ganske lovligt.
> På partsfish.com koster den ca 400 dollars...

Hvad gør man i sådan et tilfælde? Er det bare at gå ned på motorkontoret og
få den "omregistreret" eller hvad skal man gøre? ... Skal den synes?

-PeterL

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 30-08-02 14:01

"> Hvad gør man i sådan et tilfælde? Er det bare at gå ned på motorkontoret
og
> få den "omregistreret" eller hvad skal man gøre? ... Skal den synes?

Du skal bare fortælle Told og Skat at der skiftes stel, se evt.

http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=91908&ov_id=0

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk