Counter-Strike jeg er spejlblank
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 30-08-02 09:17

Hej alle

Jeg har sku spillet mange spil i tidernes morgen, og spiller idag Ghost
Rycon, MOHAA, Wolfenstein og jeg skal gi dig skal jeg, men da jeg så skulle
forsøge mig i CS, fik jeg godtnok et ordentlig gok i nøden.

Er der ikke servere for totalt newbies som mig, hvor man har mulighed for at
gå mere end 3 skridt inden man bliver plaffet 31 gange i panden????

Små tips kunne også være kanon, for jeg vil sku gerne igang.

Bo

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-08-02 09:22

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> gå mere end 3 skridt inden man bliver plaffet 31 gange i panden????
>
> Små tips kunne også være kanon, for jeg vil sku gerne igang.

Boomtown.net har nogle såkaldte newbie servere. Derudover .. spil noget
mere. Hvis du er ny på online gaming scenen så forvent at mange folk
formentlig spiller 1-2 timer om dagen og at cs har været ude ... alt for
længe desværre :)

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : TB303

Dato : 30-08-02 11:38

Rabbit_HGC <sofus@post1.tele.dk> skrev i
> [...]
> gå mere end 3 skridt inden man bliver plaffet 31 gange i panden????
>
> Små tips kunne også være kanon, for jeg vil sku gerne igang.

Du kunne hente Pod Bot,som er computermodstandere og spille det for at lære
våben,baner etc. at kende.De kan stilles i sværhedsgrad.Ellers tag det
roligt og la vær med at rushe før du har noget erfaring.
Mangler du osse en Klan??? så prøv at kik på www.santaclan.dk.
Vi tager alle øvede som erfarne.....

mvh [SANTA]-Muffe

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 30-08-02 14:02

Kanon, jeg tror jeg henter den pod bod og ser om jeg kan lære lidt.

Go weekend.
Bo

Fra : Henrik Dissing

Dato : 30-08-02 19:26

On Fri, 30 Aug 2002 15:02:26 +0200, Rabbit_HGC wrote:

>Kanon, jeg tror jeg henter den pod bod og ser om jeg kan lære lidt.

Skynd dig også at subscribe på dk.spil.computer.first-person-shooter, det
var nemlig der de snakker om den slags

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Tinky Winky

Dato : 30-08-02 20:41

> Kanon, jeg tror jeg henter den pod bod og ser om jeg kan lære lidt.

Du kan lære lidt om hvor meget de forskellige våben skader osv., men det er
slet ikke det samme som at spille i mod rigtige spillere. Tjek boomtowns
newbie servers, man skal oprette sig som medlem (behøves ikke at være City
member).

Fra : GrandOldMan

Dato : 30-08-02 21:08

Prøv at læse på www.dayofdefeat.dk det er et HL mod der er lidt sjovere når
man dør hele tiden.. du genopliver nemlig efter max 10 sek. hvis du holder
dig væk fra baner der begynder med PARA.

--
Hilsen
GrandOldMan

Fra : Remmen

Dato : 01-09-02 08:24

"GrandOldMan" <theoutlaws@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man dør hele tiden.. du genopliver nemlig efter max 10 sek. hvis du holder
> dig væk fra baner der begynder med PARA.

Enig. DoD er (efter min mening) noget meget atmosfærefyldt end CS. Desuden
er der følgende fordele:

1. Man kan ikke sidde på en detonerende granat og overleve.
2. Man kan samle fjendens granater op og smide dem tilbage :)
3. Det er som regel ret nemt at få lidt team play igang.
4. Der er ikke ret mange som whiner over campere.
5. Der er til gengæld mange som gør grin med camper-whinere (What! Someone
has a tent!?! Cheese goes well with whine! osv.)
6. Man respawner ret hurtigt på dod_ maps.
7. Patroner tilbage i et magasin som hives ud af våbenet overføres ikke
magisk til en samlet 'pool'

Der er mange flere men jeg skal da ikke sidde her og afsløre det hele :)

Lars

Fra : Simon Kamber

Dato : 30-08-02 22:42

On Fri, 30 Aug 2002 12:38:06 +0200, "TB303" <smiltilmig@hotmail.com>
wrote:

>Vi tager alle øvede som erfarne.....
Så i tager simpelthen både øvede og erfarne, mestre og topspillere,
skarpskytter og fejlfri snipers. Det er dejligt at se nogle der er
alsidige;)
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Morten

Dato : 30-08-02 23:02

> Så i tager simpelthen både øvede og erfarne, mestre og topspillere,
> skarpskytter og fejlfri snipers. Det er dejligt at se nogle der er
> alsidige;)

*LOL*

Mvh.
Morten

Fra : Rabbit

Dato : 31-08-02 09:26

tak for alle jeres svar, jeg hopper sku ud i det, så må vi se om jeg
overlever, hehe.

Rabbit

Fra : TB303

Dato : 02-09-02 09:48

Simon Kamber <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i

> [...]
> --
> Simon "Black" Kamber
> ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

ARRRGGGHHH!!!!! Det er sgu´da godt der er nogen som er vågne
Desuden skal I ikke læse hvad jeg skriver ,men vide hvad jeg mener
Nå men jeg må rette det til:
Vi tager UØVEDE som øvede.......
Sådan.....

www.santaclan.dk