Diana Krall Live fra Paris på Sverige 2 i ~
Fra : Peter Theglev

Dato : 30-08-02 08:38

en sutte-lækker koncert ...

Mums!

Peter

Fra : thomas tomcat

Dato : 30-08-02 11:06

in article 3D6F20D4.9CDC9259@mac.com, Peter Theglev at dtpeter@mac.com wrote
on 30/08/02 9:37:

> en sutte-lækker koncert ...
>
> Mums!

Jeg kom til at hælde fuldpris ud på hendes skive (Look of Love).
It sucks! Flot produceret, god backing, dødssyg musikalitet.
Hørte den een gang, .. og så lige igen senere, for at tjekke om jeg tog
fejl.

Siden aldrig.

- Vil til enhver tid bytte den mod etellerandet, jeg bruger. Fx en pakke
Kodak CD-R Ultima 80. [mail mig gerne ]

Jeg sku' nok ikke ha' kigget på coveret. HUN er lige til at sutte på!

Fra : Peter Theglev

Dato : 30-08-02 11:19

.... sådan er smag jo så forskelligt. Jeg synes hun holder 100%.

Fra : thomas tomcat

Dato : 30-08-02 11:24

in article 3D6F468C.EAF7E56@mac.com, Peter Theglev at dtpeter@mac.com wrote
on 30/08/02 12:18:

> ... sådan er smag jo så forskelligt.

jeps

> Jeg synes hun holder 100%.

jeg er så ikke den eneste, der købte den, kan jeg regne ud

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-08-02 11:24

thomas tomcat wrote:
> [...]
> It sucks! Flot produceret, god backing, dødssyg musikalitet.
> Hørte den een gang, .. og så lige igen senere, for at tjekke om jeg

Nej, den nye er ikke specielt fed. Den _er_ faktisk dødsyg. Jeg har lyttet
lidt til den forrige hos en kammerat, og den var ret så lækker.

/Nikolaj

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 21-09-02 15:14

Kan oplyse at koncerten fra Paris udkommer på CD den 30. september fra
pladeselskabet Verve (distribution : Universal)

venlig hilsen

Henrik Fuglesang