Hjælp til firma
Fra : m_smiszek

Dato : 30-08-02 07:38

Hej allesammen

Da vi lige har afsløret en industrispion i vores firma Scan-Plexus. Mangler
vi en del beviser. et af beviserne ligge i form af en wk4 fil, en gammel
lotus fil. som er password beskyttet, hvordan kommer man uden om sådan en,
det må jo være en gammel kryptering..

Mvh Mikkel Smiszek Larsen

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 30-08-02 07:55

Du skriver ik hvordan du åbner filen, har du prøvet
http://www.db.erau.edu/campus/departments/administrative/hr/techtraining/Pub
s/Excel/Lotus_123_TO_EXCEL.doc ?

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 30-08-02 07:57

Og hvis ik skal du nok kigge på http://www.crak.com/downsoft.htm

Download Lotus123® Cracker - LOcrak3 For Win 3.x and Win 95/98/NT (
All Versions, Self Extracting) ...Works for all 123 files WK1 thru WK4 $67
US

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 30-08-02 08:02

m_smiszek wrote:
> Da vi lige har afsløret en industrispion i vores firma Scan-Plexus. Mangler
> vi en del beviser. et af beviserne ligge i form af en wk4 fil, en gammel

Vil det sige i selv har tænkt jer at fremskaffe beviserne?

Gad vide hvor meget sådan "beviser" er værd i et retsag.

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 30-08-02 14:21

"Christian E. Lysel" <sunsite.dk.nntp@spindelnet.dk> skrev i en meddelelse

> Vil det sige i selv har tænkt jer at fremskaffe beviserne?
>
> Gad vide hvor meget sådan "beviser" er værd i et retsag.

Tja det må vi nok videre over i dk.videnskab.jura med, men jeg kan da undre mig
at firmanavnet nævnes i den originale post.

(Har IKKE sat FUT)

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)