Software opgradering T68
Fra : CD

Dato : 29-08-02 23:30

Hej.

Jeg har erhvervet mig en T68 da jeg var udstationeret. Den har engelsk
software, og engelsk "T9 Text" software. Er det muligt at få telefonen
opgraderet / reprogrameret med dansk software og evt. dansk "T9 Text"
software.

Mvh C. Dannesbo, Frederikshavn

Fra : L@rs K

Dato : 30-08-02 05:56

"CD" <cd@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> software, og engelsk "T9 Text" software. Er det muligt at få telefonen
> opgraderet / reprogrameret med dansk software og evt. dansk "T9 Text"

SonyEricsson benytter servicepartneren Teleservice:

Teleservice København A/S
Mårkærvej 13H, 1. sal
2630 Tåstrup
Tlf.: 43 59 90 00