familie værelser
Fra : Den Private

Dato : 29-08-02 21:46

Hej

Vi er er en famillie på 2 voksen og 3 små børn ( 6, 5 og 3 år ), som skal
til disney land paris, og vil høre om der er nogen der kender til hotel
kæder i europa der har familie værelser hvor man kan bo 5 personer på
værelset ?

Mvh. Kim

Fra : Søren Blom

Dato : 30-08-02 14:12

"Den Private" <selskabslokalerne@denprivate.dk> skrev
> hotel kæder i europa der har familie værelser hvor man kan bo 5 personer

> værelset ?

I Frankrig findes der hotelkæde Formel1, kan ikke lige findes deres
hjemmeside. Men de har familie værelser hvor man sagtens kan være en familie
på 5 i et værelse. De har hoteller over hele Frankrig også i nærheden af
EuroDisney, så prøv om I kan finde deres hjemmeside, jeg kunne ikke
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 30-08-02 15:00

> [...]
> på 5 i et værelse. De har hoteller over hele Frankrig også i nærheden af
> EuroDisney, så prøv om I kan finde deres hjemmeside, jeg kunne ikke

http://www.hotelformule1.com

Henrik

Fra : Mr. M. Knudsen

Dato : 01-09-02 12:22

On Fri, 30 Aug 2002 16:00:28 +0200, "Henrik Bøggild"
<Nospam-Henrik@Boggild.net> wrote:

> familie på 5 i et værelse. De har hoteller over hele Frankrig også i nærheden af

>http://www.hotelformule1.com

Man kan med lidt tålmodighed og velvilje være 5 mand på værelset, som
dog kun er beregnet til 3 !
Book værelset i automaten foran hotellet i stedet for i receptionen,
da de mange steder spørger om antal personer - over 3 stk. afviser man

Jeg køber altid 2 værelser - til DEN pris er det jo peanuts.
---

Mvh M.K.

Fra : Kim Holst Madsen

Dato : 01-09-02 22:44

Tak for hjælpen

Fra : Sophie Montet

Dato : 18-09-02 21:54

Hotelkæde Formule 1 (Accor Gruppe) har en hjemmeside på følgende adresse :
http://www.accor.com/sa/groupe/act.asp?adresse=formule1_idx. Man kan
reservere et værelse online. Det er det billigste kæde fra Accor, men der er
også Ibis som ikke er så dyr men af bedre kvalitet.

Mvh
Sophie

news: 3d71f7c0.342472@sunsite.auc.dk...