Hjælp til hjælp
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 29-08-02 21:43

Hej

Hvad delen gør man når Mac-hjælp bliver ved med at slutte uventet?

Jeg bruger OS 10.2

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 29-08-02 22:10

Har selv oplevet det samme jeg genstartede hele skidet og det var ok :-\

Køre også 10.2

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 29-08-02 22:34

Henrik Lindskou <heinents883@netscape.net> wrote:

> Har selv oplevet det samme jeg genstartede hele skidet og det var ok :-\

Prøvede men det virker ikke

Der er et eller andet galt...

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-08-02 22:59

On Thu, 29 Aug 2002 23:33:57 +0200, Nicolai Brandt wrote
(in message <1fhpapz.mi1za11dfu5q2N%nicolai@robra.dk>):

> Prøvede men det virker ikke
>
> Der er et eller andet galt...

Min spinder, så jeg må force quit'e. Men kun mac help, ikke de andre help(s).
Det bliver nok klaret med 10.2.1

--
David Blangstrup
Allerød, Danmark

Fra : Lars Kr. Sørensen

Dato : 29-08-02 23:05

Nicolai Brandt <nicolai@robra.dk> wrote:

> Hej
>
> Hvad delen gør man når Mac-hjælp bliver ved med at slutte uventet?
>
> Jeg bruger OS 10.2

Har lige haft samme fejl i dag. Og jeg kunne heller ikke få det til at
holde op. Måske er det nok en bug i den danske sprogafdeling...

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 29-08-02 23:16

Lars Kr. Sørensen <lksorensen@mac.com> wrote:

> Har lige haft samme fejl i dag. Og jeg kunne heller ikke få det til at
> holde op. Måske er det nok en bug i den danske sprogafdeling...

Så er det ikke den første
Det er da ikke så godt...

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Karl Antz

Dato : 30-08-02 07:34

Nicolai Brandt <nicolai@robra.dk> wrote:

> Så er det ikke den første
> Det er da ikke så godt...

Prøv at smide pref. ud

ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-08-02 07:35

On Thu. d. 29 Aug. 2002 kl. 22:05 GMT, Lars wrote:

> Har lige haft samme fejl i dag. Og jeg kunne heller ikke få det til at
> holde op. Måske er det nok en bug i den danske sprogafdeling...

Har i prøvet uden internetforbindelse? forsvindeer problemet kan det
lokaliseres til Apples server

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Lars Kristian Sørens~

Dato : 31-08-02 12:57

> Har i prøvet uden internetforbindelse? forsvindeer problemet kan det
> lokaliseres til Apples server

Ja, den crasher alligevel...-(

Lars Kr. Sørensen

Fra : Lars Kristian Sørens~

Dato : 31-08-02 12:57

Lars Kr. Sørensen <lksorensen@mac.com> wrote:

> Måske er det nok en bug i den danske sprogafdeling...

Og ganske rigbtigt: Så snart skifter til engelsk, forsvinder
problemet...

Lars Kristian Sørensen

Fra : David Blangstrup

Dato : 31-08-02 13:13

On Sat, 31 Aug 2002 13:57:01 +0200, Lars_Kristian_Sørensen wrote
(in message <1fhs9bq.m4pvecmfivngN%lksorensen@mac.com>):

Ikke her

--
David Blangstrup
Allerød, Danmark

Fra : David Blangstrup

Dato : 31-08-02 13:16

On Sat, 31 Aug 2002 14:13:13 +0200, David Blangstrup wrote
(in message <0001HW.B9967F7900153927F0284600@news.cybercity.dk>):

> On Sat, 31 Aug 2002 13:57:01 +0200, Lars_Kristian_Sørensen wrote
> (in message <1fhs9bq.m4pvecmfivngN%lksorensen@mac.com>):

> Ikke her

Jo, nu virker den sgu'. Mystisk. Ikke hurtigt, menŠ

--
David Blangstrup
Allerød, Danmark

Fra : Lars Kristian Sørens~

Dato : 31-08-02 14:50

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Jo, nu virker den sgu'. Mystisk. Ikke hurtigt, men…

Tænkte det nok...

I øvrigt: Hvem indberetter egentlig disse fejl til Apple? De må jo se at
få det at vide.

--
Mvh.
Lars Kr. Sørensen