N6510 sikkerhedskode
Fra : Henrik

Dato : 29-08-02 20:10

Hej

Jeg har et underligt problem med min Nokia 6510. Jeg har da jeg købte den
ændret sikkerhedskoden og sat sikkerhedsniveauet til 'Telefon' så en evt.
tyv ikke bare uden videre kan bruge telefonen med det samme.
Når jeg putter mit andet simkort i telefonen spørger den rigtig nok om
sikkerhedskoden, men den bliver ikke accepteret og efter et x antal forsøg
siger den et eller andet med at PIN2 koden er spærret. Hvad har PIN2 koden
med sagen at gøre?

/HSK

Fra : Kim Aagaard

Dato : 30-08-02 05:40

Hej Henrik
Min 8310 reagere på samme måde og skriver noget om PIN2.
Sorry! Jeg har ikke et svar på dit problem, men vil bare spørge
om hvor man finder sikkerhedskoden? -min er ikke ændret.
Mvh. Kim

Fra : Henrik

Dato : 30-08-02 07:56

> Min 8310 reagere på samme måde og skriver noget om PIN2.
> Sorry! Jeg har ikke et svar på dit problem, men vil bare spørge
> om hvor man finder sikkerhedskoden? -min er ikke ændret.
> Mvh. Kim

Hvis du ikke har ændret på den, plejer den default at være "12345".

/HSK

Fra : Kim Aagaard

Dato : 31-08-02 02:00

Tak til Peter og Henrik
Den virker.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-08-02 07:11

Kim Aagaard <aagaard@grafisk.dk> wrote:

>Hej Henrik
>Min 8310 reagere på samme måde og skriver noget om PIN2.
>Sorry! Jeg har ikke et svar på dit problem, men vil bare spørge
>om hvor man finder sikkerhedskoden? -min er ikke ændret.

Hvis den ikke er ændret, er den 1234

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-08-02 07:14

nospam@rongsted.dk (Peter Rongsted) wrote:

>Hvis den ikke er ændret, er den 1234

Ups! Sidste ciffer kom ikke med. Det skal være 12345

Peter