nokia vs samsung
Fra : Søren Dp

Dato : 29-08-02 19:34

Hej

Jeg har nu haft nokia i al den tid jeg kan huske, meen er sgu ved at være
noget træt af minus nyskabelse (pånær udseendet) og masser af fejl. Ericsson
tænder mig ikke overhovedet. Siemens er begyndt at lave nogle ok telefoner -
men jeg synes samsung og motorola er ret "stilede" at se på.
Er der nogen erfaringen, med disse mærker, specielt samsung 100
m/farveskærm, jeg tænker på batteritider, ordbog i sms, menu opstillingen er
den hurtig - i forhold til nokia, jeg har pt. en 6510

takker

Søren

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 02-09-02 22:30

Har selv en Samsung T-100. Jeg havde en nokia 6210 før...

Samsung T100 er nogle ulemper, som man skal være opmærksom på.
Batteriet holder ikke ret lang tid (60 timer) og man kan ikke tilføje
nye ord til ordbogen.

Når det er sagt så er det en FED telefon. Displayet er SÅ MEGET BEDRE en
f.eks. Ericsson T68 og ringetonerne er total iorden. Der medfølger
datakabel/CDROM til PC m. baggrundsbilleder og rinetoner, handfree-sæt
og 2 batterier. Og så ser telefonen sej ud...

/ Johnny

Fra : Dr. Ralph

Dato : 03-09-02 00:19

>Samsung T100 er nogle ulemper, som man skal være opmærksom på.
>Batteriet holder ikke ret lang tid (60 timer) og man kan ikke tilføje
>nye ord til ordbogen.

Faktisk kan man godt tilføje nye ord til ordbogen - det er bare en
lidt besværlig måde at gøre det på, der ikke er officiel - læs mere på
linket herunder:
http://www.mobilsiden.dk/mobildebat.dk/debat1/discus/messages/1/8628.html?1029267076