Andet multimedie
bentjuul 3670
lysægthed
Fra : Niels Jeberg

Dato : 29-08-02 19:10

HP's farvepatroner er meget dyre, jeg har derfor prøvet med kopifarver fra
"fyldselv", men lysægtheden er usædvanlig ringe (i modsætning til HP's). Er
der nogen der kender kopifarver, hvis kvalitet kan måle sig med HP's
originale?
Hilsen fra Niels Jeberg.

Fra : Nielsen

Dato : 30-08-02 05:52

Hej
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du printer ud, men du kan spare en
del penge
ca .1/3 del. ved at købe original farver på nettet, prøv på
http://www.prisindex.dk/
Jeg købte selv sort + farve patron til min HP 895cxi den vej og sparede ca.
260,00 kr.

Med venlig hilsen
Ole

Ps. de kom med fragt efter 2 dage.