undskyld men det er blot en test
Fra : MM

Dato : 29-08-02 18:57

Jeg har prøvet flere gange, så nu nøjes jeg med en test...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-08-02 19:21

MM skrev:

>Jeg har prøvet flere gange, så nu nøjes jeg med en test...

Tests er kun til irritation i en debatgruppe.
Brug venligst dk.test til den slags.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/

Fra : MM

Dato : 29-08-02 19:42

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Tests er kun til irritation i en debatgruppe.
> Brug venligst dk.test til den slags.

Jo, men i alle andre grupper kunne jeg godt skrive...Kun her har jeg haft
problemer, derfor ville jeg lige prøve om det da ikke kunne lade sig
gøre...Undskyld
Venlig hilsen Mia

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-08-02 19:50

MM skrev:

>Jo, men i alle andre grupper kunne jeg godt skrive...Kun her har jeg haft
>problemer, derfor ville jeg lige prøve om det da ikke kunne lade sig
>gøre...

Så er det acceptabelt. Skulle det ske en anden gang, så forklar i
testen hvorfor du fandt det nødvendigt at sende den til en
gruppe. Så får du sikkert ingen reaktion på det.

Men du har nok et problem med dit program for du har sendt samme
spørgsmål til gruppen tre gange nu, og det kan du åbenbart ikke
selv se. Selv om det lyder sært at det kun et gået ud over én
gruppe, så prøv alligevel at henvende dig i

hvor du forhåbentlig kan få opklaret hvad der går galt (og
forhåbentlig også se svarene).

Dit spørgsmål er i hvert fald delvist besvaret i den første tråd
du startede.

CC til afsenderen.

--
Bertel

Fra : Søren Friberg

Dato : 31-08-02 19:26

skrid

Fra : ThomasB

Dato : 30-08-02 12:42

Husk at dit indlæg godt kan være op til flere timer undervejs - derfor kan
du nok ikke se det med det samme.

Mvh
ThomasB