Efterlysning
Fra : HENNING RASMUSSEN

Dato : 20-02-01 09:47

Hej.

Som nybegynder med en lettere forkalket korttidshukommelse kunne jeg ønske
mig et hæfte/lille bog, med de almindeligste funktioner, variabeltyper m.
m..Noget svarende til matematiske formler og tysk grammatik. Er der nogen,
der ved om en sådan findes?

Venlig hilsen
Henning

Fra : Leo Heuser

Dato : 20-02-01 22:19

Hej Henning

Paul Lomax
VB & VBA In a Nutshell
The Language
O'Reilly
ISBN 1-56592-358-8

er et godt bud

Med venlig hilsen
LeoH

Fra : Gundersen

Dato : 20-02-01 22:26

Hej

Je gvil foreslå, Start på Visual Basic 6.0 af Jacob Kristiansen
Udgivet af IDG

Den er skide god, hvis man ikke er øvet!

Mvh Emil

--
www.Scooter-Area.subnet.dk
www.Emilg.person.dk

Fra : Gundersen

Dato : 20-02-01 22:27

Den er på ca 300sider og koster ca 1 kr pr side!
ca. 288,- mener jeg!

Mvh Emil

--
www.Scooter-Area.subnet.dk