Nu har MC-Tirsdag fået ny hjemmeside
Fra : Peter Colmorten

Dato : 29-08-02 17:10

Velkommen til http://www.mc-tirsdag.dk/
Stedet hvor man mødes hver tirsdag fra kl. 19.00 læs mere på siden.

Med venlig hilsen
http://www.mc-tirsdag.dk/

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-08-02 17:26

Fin side. Jeg var åbenbart den første iflg. tælleren....?!?

Måske ses vi på landevejen en dag

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-08-02 17:28

Jeg synes der er probs, med at kommer rundt på siden vha. knapperne, men det
er måske bare mig. Eller også er det frontpageext. den er gal med....

Fra : Ped

Dato : 29-08-02 21:04

I min standardbrowser (den spritnye Netscape 7.0) virker menuerne ikke,
og der kommer ingen lyd. I min gamle browser (Netscape 4.79) virker
menuerne, men der kommer ingen lyd. I Internet Explorer 6.0 virker det
hele udmærket. Flot side, men der er altså et eller andet i de anvendte
java scripts, som Netscape åbenbart ikke kan lide - bare til info til
webmasteren.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-08-02 21:18

Jeg bruger bl.a. også IE 6,0, men den virkede kun første gang.......!!

Fra : Jonas Holt

Dato : 29-08-02 21:35

> Fin side. Jeg var åbenbart den første iflg. tælleren....?!?

Fint, det var jeg også !!?!

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jesper B

Dato : 30-08-02 11:13

Jeg synes det er rigtigt fedt når MC'ere laver deres egne hjemmesider. Det
er ikke sjældent at jeg surfer rundt og læser om folks cykler og turer osv.
Det vil jeg gerne se meget mere af.

Men hvis der er en ting der er trættende ud over alle grænser så er det de
hjemmesider med motorlyde, dåse musik, smarte sideovergange og den slags
lir. Det er ikke en skid smart og det forstyrrer oplevelsen.

Jeg kan godt forstå at man gerne vil leje lidt og prøve forskellige ting af.
Så hoppende dødningehoveder, pumpene stempler, trillende bikere og hvad folk
ellers smider på. Det synes jeg er helt fint, det skal jo heller ikke være
noget apotek. Men det ville dog være sjovere hvis de lavede det selv.

Hvis man absolut skal have lyd på sin hjemmeside, er det en god idé at lade
det være op til den besøgende at initiere den.

Håber ikke jeg har været for hård ved jer, jeg synes at det er for fedt at i
har taget initiativet til at lave jeres egen hjemmeside.

MVH.
Jesper Bram
XVS650