Puch Maxi plejlstangsleje ved krumtap!
Fra : A. Høegh

Dato : 29-08-02 16:39

Hejsa.

Det ser ikke ud til at T. Hansen har et Puch Maxi plejlstangsleje for den
ende der sidder i krumtappen. Kan det virkeligt passe? Spurgte dem pr. tlf,
og de sagde det var rigtigt..

Kender i et andet sted man kan få det? Til en normal Maxi uden gear Gider
ikke give 200 for en komplet ny plejlstang. Det er næsten meningsløst =)

/A. Høegh.

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 29-08-02 19:19

> [...]
> ikke give 200 for en komplet ny plejlstang. Det er næsten meningsløst =)

Det er da meget normalt at man skifter plejlstangen sammen med lejet. Den
bliver da osse slidt.

Mvh Ronni

Fra : Niels Skaaning

Dato : 29-08-02 20:36

"A. Høegh" skriver:

> [...]
> ikke give 200 for en komplet ny plejlstang. Det er næsten meningsløst =)

Gå ind til en knallertmekaniker eller køb en ny krumtap. Det er de muligheder
du har, for du kan hverken skille eller samle krumtappen selv.
--
.
NS ,-´-------. -- - -

Fra : Calle.

Dato : 29-08-02 20:53

Niels Skaaning wrote:
> [...]
>
> Gå ind til en knallertmekaniker eller køb en ny krumtap. Det er de
> muligheder du har, for du kan hverken skille eller samle krumtappen
Nu ved du jo ikke om han har adgang til en tonspresse og centrerdorne, men
ellers vil jeg give dig ret. Det er ikke noget enhver lige kan gøre.

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Niels Skaaning

Dato : 29-08-02 21:47

"Calle." skriver:

> Nu ved du jo ikke om han har adgang til en tonspresse og centrerdorne, men
> ellers vil jeg give dig ret. Det er ikke noget enhver lige kan gøre.

Næh, men hvem har det? Jeg har engang selv prøvet på at skiftet lejet i en
skruestik. Det eneste jeg fik ud af det var en smadret krumtap ud en knækket
skruetrækker. Man kan lige så godt købe en ny krumtap først som sidst når de
nu ikke er dyrere.
--
.
NS ,-´-------. -- - -

Fra : Calle.

Dato : 30-08-02 16:30

> Næh, men hvem har det?

Jeg f.eks.

> [...]
> ud en knækket skruetrækker. Man kan lige så godt købe en ny krumtap
> først som sidst når de nu ikke er dyrere.

Ja vi er ikke uenige, men man ved jo aldrig hvilke forbindelser folk har.

--
Automatik Mekaniker
Calle