Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvilke SmartMedia-Kort-mærker er bedst ??
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 29-08-02 16:48

Jeg er ved at købe et Olympus 720 Digital kamera og skal derfor
nok have et ekstra kort, da der kun følger et 16MB med kamera'et.

Men hvilke mærker er bedst og hvilke skal man holde sig fra???

Kortet er et SmartMedia og jeg har hørt disse mærker nævnt.

Sandex
Mr. Platinum

Hilsen Kurt Nielsen

Fra : Tom Wagner

Dato : 29-08-02 17:12

On Thu, 29 Aug 2002 17:48:12 +0200, "Kurt Nielsen" <bruno@tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg er ved at købe et Olympus 720 Digital kamera og skal derfor
>nok have et ekstra kort, da der kun følger et 16MB med kamera'et.

Til lykke med det nye kamera.

Jeg har aldrig hørt, at der skulle være nogen kvalitetsforskel på
SmartMedia-kort, så hvis jeg var dig, ville jeg købe det billigste.
Hvis du er interessereti Olympus panoramahjælp har du jo den på dit 16
MB-kort.

Tom

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-02 17:39

> [...]
>SmartMedia-kort, så hvis jeg var dig, ville jeg købe det billigste.
>Hvis du er interessereti Olympus panoramahjælp har du jo den på dit 16

Enig, jeg bruger et C700, og de billigste købt over nettet, under 700-
De virker fint, nu skal jeg bare ha fundet det berømte panorama hack.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Henrik

Dato : 29-08-02 17:53

"Kurt Nielsen" <bruno@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvilke mærker er bedst og hvilke skal man holde sig fra???
>
> Kortet er et SmartMedia og jeg har hørt disse mærker nævnt.

Hej Kurt

Jeg har oplevet ustabile kort i diverse mærker (billige).
Derfor fohandler vi idag kun Sandisk, Lexar og PQI. Disse kort har vi ikke
oplevet problemer med .... endnu *S*.

Mvh.
Henrik Schwarz
www.digitalfotoservice.dk

Fra : Andre

Dato : 02-09-02 11:19

Har kun erfaring med et kort, men jeg købte et 128 mb. PQI hos PRC-Data, og
det har fungeret fint, så det kan anbefales. Købte iøvrigt også en kort
læser, også fra PQI som jeg er meget glad for. Altsammen til under 500 kr.

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-09-02 11:50

"Andre" <andre21@ofir.dk> skrev:

>Har kun erfaring med et kort, men jeg købte et 128 mb. PQI hos PRC-Data, og
>det har fungeret fint, så det kan anbefales.

Jeg har endnu ikke hørt overbevisende meldinger om kvalitetsforskelle.
Selv køber jeg de billigste på tilbud og har endnu ikke konstateret
forskelle eller haft problemer.

--
hilsen pl
se mine fotos