Netscape 4.7 og indlæsning af billeder/mpg~
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-01-01 13:04

Jeg har problemer når jeg henter billeder i nyhedsgrupper:
1) Jeg har fornemmelsen af at jeg henter samme billede flere gange, men
kun 1 billede vises. Udfra visning af antal bytes nederst på skærmen.
Kan jeg gøre noget ved det.?

2) Nogle gange indlæses billedet 100%, men forsvinder så, og der startes
på ny. Jeg kan ikke finde filnavnet på PC’en. Kan det virkeligt passe at
det ikke gemmes et eller andet sted.?

3) Er det specielt for Netscape at billedet vises på skærmen efterhånden
som det indlæses.? Jeg har prøvet IE og Forte Agent. Der vises billedet
såvidt jeg kan se, i det program på PC’en der er sat op til at vise f.
eks. jpg filer.
Så jeg mener at Netscape er langt bedre end de andre. Eller kan de
sættes op til det samme.?

4) mpg filer: Jeg får i Netscape altid en masse underlige tegn på
skærmen. Der efterhånden bare indlæses, og fylder mere og mere. Aldrig
bare et filnavn jeg kan vælge at save. (Hvis I forstår hvad jeg
mener.!) Er ikke prøvet i IE eller Forte Agent. En gang imellem vises
jpg filer også bare som en masse underlige tegn. Tilsyneladende
specielt ved visse afsendere.

Mvh.
Jørgen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-01-01 16:01

Jørgen Rasmussen wrote:

> 4) mpg filer: Jeg får i Netscape altid en masse underlige tegn på
> skærmen. Der efterhånden bare indlæses, og fylder mere og mere. Aldrig
> bare et filnavn jeg kan vælge at save.

Det er hvis filen er delt over flere mails.
Marker alle de beskeder der indeholder den delte fil, højreklik og vælg
save message as, hvorefter du vælger et vilkårligt navn og sætter
ekstensionen til .uue.
Når filen så er færdig med at blive gemt, kan .uue filen åbnes med
f.eks. winzip.

--
/Lars

HTML software gratis: <http://go.to/HTMLEasyColors>
A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.