MC-Chaufførerne, høstfest
Fra : Jacob Pedersen

Dato : 29-08-02 14:58

Så er der dokumentation fra weekendens udskejelser hos mc chaufførerne.

http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2002/hostfest/

Det var, synes jeg, en særdeles vellykket weekend, og især fredag var
fremmødet her fra gruppen stort.
Og selv Jes holdt sig vågen det meste af fredag nat

Tak for en god fest, det må vi gøre igen.
Der kommer jo snart juleøl

--
Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-08-02 15:03

vi takker for censuren

tak for en god fest

mvh

Thomas Jensen
(der mindes et kamera og en gren i hovedet mens man sov)
XJ600s div ´96

Fra : Claus Rolsted

Dato : 29-08-02 18:48

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> vi takker for censuren

Sig mig engang!,
er censuren virkelig så hård, at det vildeste, vi stakler, som ikke var med,
får lov at se, er Jes, som sover rusen ud kl. 21.05 lørdag aften?
http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2002/hostfest/picture.php?show=IM001960.
JPG og
http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2002/hostfest/picture.php?show=IM001979.
JPG viser jo ikke noget nyt.....

Frem med de "rigtige" billeder!
--
mvh. Claus Rolsted, som mindes før at have set Jes Vestervang sove....
Pt. Vespa ET2 møvert-style | MC-køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-08-02 20:23

Claus Rolsted wrote:

> [...]

Også her!
Dog er det lige voldsomt nok at hele fredag forsvandt, for der var da mange
fine billeder der imellem... tror jeg Det lykkedes mig utroligt nok at
blive lidt fuld. Michael viste også sine bemærkelsesværdige evner som
bartender, da jeg bestilte Irsk Kaffe... det var sgu en speciel en, jeg fik
mig der. Michael var tåbelig nok til at lade mig dosere sukkeret, og
selvfølgelig væltede nogle kubikmeter ned i ét hug. Selvom jeg rørte som en
gal knaste drinken stadig mellem tænderne... og så var den vist også
pænt-mange-dobbelt (læs: en hel del mere end jeg bestilte, man skulle tro
at han var ude på at drikke mig fuld) Selv efter at jeg havde fået
sukkerpjasket udryddet fik jeg ikke fred, for så ville Allan Bojesen lige
give en til. Det gik såmend udmærket indtil Michael begyndte at fornøje sig
lidt rigeligt med spraydåseflødeskummen. Det 10 centimeter høje tårn han
fik lavet væltede da også af, men det var da ikke værre end at man kunne
sætte det på igen
Nåja, det var lige et brudstykke fra hukommelsen Der var rimeligt mange
sjove hændelser i løbet af aftenerne

Jacob og Michael skal da forresten lige have en ekstra tak for al den
dejlige mad! Det var sgu godt!

> [...]
> er censuren virkelig så hård, at det vildeste, vi stakler, som ikke var
> med, får lov at se, er Jes, som sover rusen ud kl. 21.05 lørdag aften?

Jamen, jeg analyserer bare et mønster i bordpladen!

>http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2002/hostfest/picture.php?show=IM001979.JPG
> viser jo ikke noget nyt.....
>
> Frem med de "rigtige" billeder!

Det tror jeg ikke du har lyst til, for de tog også nogle billeder hvor jeg
lå i underhylere soveposlen om tæerne

--
> mvh. Claus Rolsted, som mindes før at have set Jes Vestervang sove....

Manipulation...

> Pt. Vespa ET2 møvert-style | MC-køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.
> Er der nogen, som har en god cykel til salg for en fornuftig penge?

....så du kan komme forbi til j-dag?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-08-02 22:34

Jes Vestervang wrote:

> Jacob og Michael skal da forresten lige have en ekstra tak....

Ahem, også Claus!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Claus Rolsted

Dato : 02-09-02 17:15

"Jes Vestervang" skrev

> Jamen, jeg analyserer bare et mønster i bordpladen!

He he, nååååeh

> Det tror jeg ikke du har lyst til, for de tog også nogle billeder hvor jeg
> lå i underhylere soveposlen om tæerne

Pubadr, det er da vist stærke sager, man kommer ud for i Fredericia, hva'?

> ...så du kan komme forbi til j-dag?

Naturligvis!
--
mvh. Claus Rolsted - motorcyklist uden motorcykel

Fra : m.grewy

Dato : 29-08-02 21:55

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> vi takker for censuren

Jeg tror at jeg er den der takker mest for censuren :)
Ahh måske er det Rikke der takker mest :)

> tak for en god fest

Ja selv tak.
Det er bare synd at billederene er væk fra fredagen, hvor der var helt klart
flest mennesker.

Michael

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 29-08-02 22:17

> Jeg tror at jeg er den der takker mest for censuren :)
> Ahh måske er det Rikke der takker mest :)

Hvorfor, du ramte da samme sofa både fredag & lørdag tilsidst........ ;>)

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : m.grewy

Dato : 29-08-02 23:41

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvorfor, du ramte da samme sofa både fredag & lørdag tilsidst........ ;>)
>
> --
Ja det har du sådan set ret i :)
Men du var vist gået i seng da vi drak BODY tequila :)

Michael

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-08-02 06:59

Hej Michael,

jeg synes du sov så godt der om søndagen, så jeg ville ikke vække dig, til
karoline kørsel .-)

mvh

Thomas Jensen
XJ600s ´96

Fra : m.grewy

Dato : 30-08-02 11:30

> Hej Michael,
>
> jeg synes du sov så godt der om søndagen, så jeg ville ikke vække dig, til
> karoline kørsel .-)

Det siger jeg også mange tak for, jeg var ikke klar til at køre kl 14, da
jeg tror kl var 11 søndag da jeg gik i seng :)

Michael

Fra : Anders Thorup

Dato : 30-08-02 13:10

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> "Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message

> Det siger jeg også mange tak for, jeg var ikke klar til at køre kl 14, da
> jeg tror kl var 11 søndag da jeg gik i seng :)

Jeg takker også lige for en fed weekend, selvom jeg ikke var så meget værd
om lørdagen..... eehhhmm det der med bodytequilaen,,,,, øv hvorfor vækkede
i mig ikke???

Michael, du fik da hvist også trukket nogle torsk i land søndag,, *SS*

Kokkene fortjener også stor ros,,, det var sgu god mad vi fik der!!!

Det var iøvrigt helt godt at få sat ansigt på nogle af jer, herindefra,,,
håber vi kan gentage succesen en anden gang, og at der så er flere der
finder vej til Fredericia.

--
MVH
Anders Thorup

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-08-02 13:10

Anders Thorup wrote ...

> Det var iøvrigt helt godt at få sat ansigt på nogle af jer,
> herindefra,,, håber vi kan gentage succesen en anden
> gang, og at der så er flere der finder vej til Fredericia.

Jaaaaa

Mon ikke vi kan samle en Nordjysk delegation til J dag.
Hvis jeg *lover* at beholde tøjet på denne gang...

--
Mikkel

Fra : m.grewy

Dato : 30-08-02 13:22

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message

> Jaaaaa
>
> Mon ikke vi kan samle en Nordjysk delegation til J dag.
> Hvis jeg *lover* at beholde tøjet på denne gang...
>
> --
Ja tak :)

Michael

Fra : m.grewy

Dato : 30-08-02 13:18

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> wrote in message

> Jeg takker også lige for en fed weekend, selvom jeg ikke var så meget
> værd
Vi siger også tak, nej du lignede en der havde tømmermænd om lørdagen :)

> om lørdagen..... eehhhmm det der med bodytequilaen,,,,, øv hvorfor
vækkede
> i mig ikke???

Vi var da også der oppe men i sov :)

> Michael, du fik da hvist også trukket nogle torsk i land søndag,, *SS*

Ja sikkert og jeg sov også godt :)

> Kokkene fortjener også stor ros,,, det var sgu god mad vi fik der!!!

Jeg siger tak på deres vegne, jeg var jo kun ude at handle ind

> Det var iøvrigt helt godt at få sat ansigt på nogle af jer, herindefra,,,
> håber vi kan gentage succesen en anden gang, og at der så er flere der
> finder vej til Fredericia.

Ja nu fik jeg da mødt nogle flere herinde fra , Ja det håber jeg også vi har
jo nogle fine lokaler til det.

Michael

Fra : Armand

Dato : 06-09-02 23:41

m.grewy <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> "Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message

> Det siger jeg også mange tak for, jeg var ikke klar til at køre kl 14,
da
> jeg tror kl var 11 søndag da jeg gik i seng :)

Jup!
Men med ordene: "væk mig lige når vi kører til Karoline"

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 07-09-02 13:00

> Jup!
> Men med ordene: "væk mig lige når vi kører til Karoline"
>
> --
Ja sikkert, Men jeg var ikke klar til at køre kl 14:00 :)

Michael

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 30-08-02 07:35

> Ja det har du sådan set ret i :)
> Men du var vist gået i seng da vi drak BODY tequila :)

Jo, jeg var krøbet i "posen", jeg skulle desværre være klar til at køre MC
allerede kl. 10.00 om formiddagen.

Who`s BODY ???????????????, men efter dit søvnmønster var det en god "body"
i fik indtaget ;>)

Hils Brian fra mig hvis du løber på ham, hyggelig fætter.......

Fra : m.grewy

Dato : 30-08-02 13:21

> Who`s BODY ???????????????, men efter dit søvnmønster var det en god
"body"
> i fik indtaget ;>)

Det får du da ikke af vide du kunne jo bare have været der :)

> Hils Brian fra mig hvis du løber på ham, hyggelig fætter.......

Det skal jeg nok

Michael

Fra : Allan Bojesen

Dato : 29-08-02 22:29

> [...]
>
> mvh
>
> Thomas Jensen
> (der mindes et kamera og en gren i hovedet mens man sov)

Jeg vil da også sige tak for god mad, øl og hyggeligt samvær. Det var et
alle tiders arrangement Michael, Jacob og Claus lagde ryg til.

Næste gang skal der bare købes mere end 1 sixpack med Sort Guld

Allan Bojesen

Fra : m.grewy

Dato : 30-08-02 13:20

"Allan Bojesen" <aboje@SLETpost9.tele.dk> wrote in message

> Næste gang skal der bare købes mere end 1 sixpack med Sort Guld

Ok jeg lover der nok skal være mere Sort guld næste gang (jacob)

Michael