TDBGrid og drag
Fra : Harald

Dato : 29-08-02 10:29

Hvordan udnytter man Drag funktionerne sammen med en TDBGrid når DragMode er
sat til dmManual? Et eller andet sted skal man jo kalde BeginDrag men hvor?
Har prøvet med BeginDrag i forskellige Events men uden held.

Mvh
HK

Fra : Harald

Dato : 29-08-02 15:59

"Harald" <swobu@kroning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvor?
> Har prøvet med BeginDrag i forskellige Events men uden held.

En anden ting: Når man kalder f.eks. BeginDrag(false,20) så vil jeg mene at
man først skulle få en OnStartDrag når musen er blevet flyttet 20pixels, men
det der sker er at man får en OnStartDrag med det samme man kalder
BeginDrag(false,20). Skal det være sådan?

Mvh
HK