Telefonstik i Frankrig?
Fra : Hans Jakobsen

Dato : 29-08-02 12:21

Jeg skal have min bærbare sluttet til telefonstik på et hotel i
Syd-Frankrig.

Jeg har fundet nogle udenlandske butikker i bl.a. England som tager £30 +
porto for et "Frankrigsæt". Det lyder dyrt - fås det ikke billigere?

Hvor køber jeg sådan et stik i Danmark?

mvh
Hans Jakobsen
Tune up your ear with EarMaster http://www.earmaster.com

Fra : Hartmann

Dato : 29-08-02 15:38

Hej Hans

Hvis jeg ikke husker helt galt har man i de fleste butikker der handler
med tilbehør til fastnettet et rejse sæt man kan købe. Jeg mindes at
have set det i en reklame fra Telebutikkerne hos TDE men er nu ikke helt
sikker

MVH

http://www.kandu.dk/

Fra : GiWeo

Dato : 30-08-02 09:39

Lufthavnen
--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på